Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Som alenemor og under utdanning så er ikke økonomien på topp. Vi klarer oss fint, men jeg er en person som elsker å gi fine gaver til f.eks jul og bursdag. I tillegg er jo klær ofte dyrt og selv hvis man skal kjøpe brukt på finn.no så er prisene høye sammenlignet. Så oppdaget jeg Ebay og der er det jo uendelig med muligheter og ofte kan man gjøre noen kupp! Jeg har nå kjøpt inn julekalendergaver til både gutten og jenta og det har tilsammen kommet på 300 kr inkl frakt, og det er ting jeg vet de blir glad for! Har også funnet fine venninnegaver, barnebursdagsgaver osv. Jeg har også kjøpt inn penkjoler til bursdag,jul osv kjempebillig og kjempefint både til meg og jenta. Jeg elsker å ha muligheten til å faktisk kjøpe noe og ha litt å velge i til tross for begrenset budsjett. Ville bare tipse andre om det samme og høre om det er noen andre som gjør det samme? Anonymous poster hash: c53e0...0de
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Har ganske grei økonomi, men handler likevel mye på ebay. Spesielt fremover nå;-) Handlet julegaver til klassevenner til barnet mitt igår, kjøpt til jentene mangler bare til guttene;-) Har også kjøpt julegaver der nå til fadderbarn, noen nissegaver og adventsgaver. Elsker ebay. Burde hatt egen ebay tråd her inne nå hvor vi kan tipse hverandre om adventsgaver ol;-) Anonymous poster hash: 6a87f...651
me_87 Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Ja har kjøpt litt der ettersom du der kan få plagg for 50 kr pr stykk innkludert frakt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Gjorde mitt første ebay kjøp i går ellers har jeg brukt Amazon og liker de best... Anonymous poster hash: 3ff9f...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå