Gå til innhold

Å gå uten BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem gjør det?

Uten å skryte hadde jeg sikkert kunnet gjort det, da det ikke er heng selv om jeg nærmer meg 40(for små til å få heng).

Men føler meg totalt blottlagt hvis jeg hadde gjort det, naken. Jeg har aldri gått uten BH siden jeg var 13!

Er jeg sær eller er det normalen?

Anonymous poster hash: f2cc2...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fint gå uten bh i en veldig løs sommerkjole, det er deilig. Jeg elsker og gå uten BH. 

MEN! : Jeg går aldri uten bh dersom det er helt tydelig at det er det jeg gjør. Altså går ikke i stram singlet uten bh, genser, bluse osv. Kun i søte lette og romslige sommerkjoler der en egentlig ikke ser at man har pupper eigang. Og noe av grunnen til det er at jeg har store pupper, og jeg liker det ikke! Har hatt brystreduksjon der kirurgen ikke gjorde de slik vi avtalte, så jeg bruker fortsatt samme BH størrelse, fortvilende!

Jeg elsker friheten kroppen min føler uten stramme inntilsittende klær, går ofte uten bh hjemme:) Jeg hater dype utringinger og pupper som står i fokus. Synes ikke det er pent på meg selv eller noen andre. 

Skrevet

Går mye uten bh, og bryr meg lite om man ser jeg ikke har bh på. Kropp er naturlig :)

Skrevet

Jeg bruker sjelden BH. Kan ikke fordra å gå med det. Heldig vis har jeg fått små pupper som knapt nok henger selv om jeg nærmer meg 50. Jeg har noen treningstopper som jeg bruker om jeg er ute og trener når det er veldig varmt. De er mindre ubehaglige å gå med enn de fleste BHer. Ellers går jeg veldig sjelden med BH. Er det mulig velger jeg heller en tettsittende singlet eller liknende under toppen, men til noen klær må jeg bruke BH.

Anonymous poster hash: 7d90e...19e
Skrevet

Har ingen problemer med å gå uten bh,jeg bruker det egentlig bare fordi da ser det ut som jeg hvertfall har bittelitt pupper :P

Da skjules det at egentlig bare har to tyttebær av noen pupper :P

Anonymous poster hash: 0728e...851
Skrevet

Hver sin smak, jeg har størrelse 70G (de var 70D før, men jeg er gravid og de har vokst masse) og kunne aldri gått uten BH fordi det gjør direkte vondt. Synes også det ser vulgært ut om man kan se brystvortene

Anonymous poster hash: 44d36...9c9
Skrevet

jeg elsker å gå uten, men det skjer bare hjemme alene. 

Skrevet

Med brystvorter som synes gjennom det meste, selv trenings-BH og t-skjorte,- så er jeg ikke bare avhengig av BH, men også en som er litt "padded". Trenger ikke være push-up, er greit med de små puppene jeg har, som heller ikke henger særlig. Liker trekant-BHer, uten spiler, men med litt padding. har to, elsker de, men trenger nye...Vanskelig og finne noen som ikke koster skjorta!

Kan gå uten BH i hjemmet, hjelper ikke hvor "løse" klærne er, brystvortene synes.. Og jeg har fått inntrykk av at menn da, uten unntak, tror man er opphisset. (Eller fryser, men er det sommer, 30 grader og solsteik, så fryser man ikke..Det skjønner alle....Og da......) Har prøvd og forklare mannen dette med at berøring ikke nødvendigvis gir noen "godfølelse", men at man likevel opplever stive brystvorter. Et stykke tøy er nok til at de knopper seg, uten at man "føler" mer enn det! Det er en fysisk reaksjon som ikke henger sammen med andre steder på kroppen, eller hodet,- såfremt berøringen ikke er MENT for det...Men dette får jeg ikke inn i hodet hans. En skjorte som ligger "lett" på brystvortene VIL gi stive brystvorter uansett, i alle fall hos meg som har så store... Men jeg blir ikke opphisset av det, jeg merker ikke at de "stivner" en gang.... Men stivne gjør de, og peker ut mot alle jeg møter som so små pekefingre...

Anonymous poster hash: 968e3...df1
Skrevet

Jeg kaster bh hjemme, aldri bh eller olabukser hjemme!

Synes det er deilig å gå uten bh på varme sommerdager i topper som "markerer" puppene.

Liker at knoppene synes jeg da..

Anonymous poster hash: 39748...c94

Skrevet

Bh'n er det først som ryker av når jeg kommer hjem. Kan egentlig ikke fordra å ha det på, men jeg beveger meg ikke utenfor tomta uten. Puppene mine, og resten av fasongen, tar seg absolutt best ut med bh på.

Skrevet

Med små bryster helt ok. Med en topp som klarer å holde brystene på plass, ok opp til C kanskje liten D.

Store bryster generelt uten bh, nope. Det er ikke pent og for det andre, ødelgger muskler og vev i brystene.

BH er laget for å gi best mulig støtte for brystene OG rygg/nakke. 

Kan selv gå uten bh, men det er kun hjemme og når jeg ammer. 

Anonymous poster hash: f48d6...329
Skrevet

Jeg bruker ikke bh hjemme, men bruker det alltid ute blant folk. Puppene mine har fått heng etter flere barn til tross for de er mikroskopiske, i tillegg ser man brystvortene igjennom klærne uten bh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...