Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Hva kan jeg gjøre? Er møkklei! Nabokatten går inn i vår hage og ene barnet er livredd og løper alltid hylende vekk. Hvis vi ikke passer på går katten inn i huset vårt når døra står oppe. Kan hoppe opp på bord og benker. ( ungene rekker ikke opp til dørhåndtaket) Den skiter i sandkassa til ungene, og ene barnet er så liten at hun spiser sand. Dessuten dreper den sommerfuglene i Hagen vår. Jeg elsker sommerfugler og har masse blomster til dem. Er møkklei hele katteskinnet! Anonymous poster hash: f9d21...805
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Du må nok jobbe med deg selv her. Dette høres ut som en helt vanlig katt. Veldig synd at du har overført holdningene til barnet. Småbarn synes som oftest at de er stas med pus. Skjønner det med sandkassa. Dekk over med presenning når den ikke er i bruk eller kjøp en spray på dyrebutikken som katter ikke liker lukten av. Anonymous poster hash: 4b546...f7d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Du må nok jobbe med deg selv her. Dette høres ut som en helt vanlig katt. Veldig synd at du har overført holdningene til barnet. Småbarn synes som oftest at de er stas med pus. Skjønner det med sandkassa. Dekk over med presenning når den ikke er i bruk eller kjøp en spray på dyrebutikken som katter ikke liker lukten av. Anonymous poster hash: 4b546...f7d Du tar feil. Jeg har selv vokst opp med katt og alltid likt dyr frem til nå, så jeg har ikke overført noe som helst til dette barnet. Eldste liker forøvrig katten, det er mellomste som er livredd. Det er fordi katten har sneket seg inn i huset, gjemt seg og skremt vettet av ungen. Så her spekulerer du villt. Må man virkelig tåle dette? Anonymous poster hash: f9d21...805
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Normal katt, deg lurer jeg litt på... Kjøp lokk til sandkassen noe de fleste gjør. Dra innom dyrebutikken og få råd mot å holde kattene borte. Har ikke dyr selv, men her er katter velkommen. Ofte nabokatten til vår gamle nabo ligger i sofaen med barna og koser seg. Går hjem igjen når den går lei Anonymous poster hash: cc0a9...4dd
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 du høres ikke helt god ut. Takk for seriøs tilbakemelding. Aner ikke hva du baserer drittslengingen på, men forstår du har behov for å hevde deg. Anonymous poster hash: f9d21...805
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Spyl på den med vannslangen hver gang du ser den i nærheten av hagen din Anonymous poster hash: d3e32...eeb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 du bør ha lokk til sandkassen da:) Og hold dørene lukket, spray katta med vann så stikker den nok fort hjem igjen. Anonymous poster hash: 019aa...d0b
Lotta27 Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 du høres ikke helt god ut.Takk for seriøs tilbakemelding. Aner ikke hva du baserer drittslengingen på, men forstår du har behov for å hevde deg. Anonymous poster hash: f9d21...805 Hehe, morsom du :-) Høres ut som en helt normal katt. Rart du ikke selv forstår at du må kjøpe lokk til sandkassa? Ser ikke akkurat for meg at du snakker positivt om katten hjemme, så da påvirker du jo barna dine. Kjøp deg en kattebok, du :-) Lykke til videre med det sjarmerende kattehatet.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 du høres ikke helt god ut.Takk for seriøs tilbakemelding. Aner ikke hva du baserer drittslengingen på, men forstår du har behov for å hevde deg. Anonymous poster hash: f9d21...805 Hehe, morsom du :-) Høres ut som en helt normal katt. Rart du ikke selv forstår at du må kjøpe lokk til sandkassa? Ser ikke akkurat for meg at du snakker positivt om katten hjemme, så da påvirker du jo barna dine. Kjøp deg en kattebok, du :-) Lykke til videre med det sjarmerende kattehatet. At du "ser for deg" det ene eller det andre gir deg ingen grunn til å slenge dritt. Jeg har aldri sagt ett eneste negativt ord om katten så barna har hørt det. Men forstår at du må dikte og legge til litt på historien for å forsøke å sette meg i et dårligere lys. Anonymous poster hash: f9d21...805
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 jeg er akkurat sånn selv.. hater katter, og nekter å godta at kattene i nabolaget bare skal få lov til å vandre inn i huset vårt.. vi spruter litt vann på de, eller hveser og roper etter de, når vi ser de på eiendommen vår.. Anonymous poster hash: 24d86...7f0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Jeg liker heller ikke katter, men er ikke dummere enn at jeg forstår at folk er like glade i sine katter som jeg er i min hund. Skjønner ikke hvor du vil med denne tråden, får deg bare til å virke helt blåst. Anonymous poster hash: b12d1...437
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Spyl den med hageslangen.. Det ville jeg gjort! Dette er en evig diskusjon her inne. Jeg hater ikke katter, men de er ikke velkomne i mitt hus eller på min eiendom for det. Dessverre mener mange at vi som velger å ikke ha dyr bare må finne oss i at andres husdyr driter ned hagen vår, pisser ut puter, vogner osv eller riper opp panseret på bilen med potene sine.. Vi andre skal selvfølgelig ikke bry oss om det for da er vi dårlige mennesker. Jeg e'kke helt enig der, gitt Anonymous poster hash: 5cd51...41d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Jeg er veldig glad i katter og skulle gjerne hatt en selv, men dessverre er mannen veldig allergisk. Vi ønsker derfor heller ikke katter i hagemøblene eller inn i stua. Har selvfølgelig lokk på sandkassa (har ikke alle det?) og sørger også for å fjerne puter o.l. på verandaen om natta så kattene ikke finner seg et sted der å sove. På dyrebutikken har de katt-vekk eller noe sånt, lukt katter ikke liker, bruk det du. Anonymous poster hash: 36ad0...4ee
Gjest MMJ Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Mange katter er jo supersøte Men pisset + dritet dems synes jeg godt de kan legge på eiernes eiendom !!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Skaff deg en stor aggressiv hund Anonymous poster hash: 79e65...d77
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 Haha den dreper sommerfuglene i Hagen faktisk. Ikke for å være slem men det gjør sikkert ungene dine også. Uff stakkars deg. Skjønner at du ikke vil ha den inn, vare å skremme den vekk det. Du overfører hysteriet ditt på barnet ditt, ikke rart barnet blir ei pingle. Anonymous poster hash: c7815...dae
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Hahahahahahahahahah😂😂 dreper den sommerfuglene dine, altså? Anonymous poster hash: f5462...ab4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 Er glad i alle dyr, også katter. Men vi hadde en periode der en streifende katt tuslet inn til oss i tide og utide da verandadøra stod oppe. "Skremte" den avgårde et par ganger og borte ble den. Ville ikke ha en ukjent katt liggende i sofan eller tuslende rundt inne. Har en liten hund som kan bli stygt skadet om den treffer en katt klar til kamp inne i stua, så glad den fant seg et annet sted og gå. Jeg skjønner godt at alle ikke syns dette er greit jeg da. Anonymous poster hash: e6cf4...d0b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Katten min ligger på fanget nå SÅÅÅÅ kos Anonymous poster hash: d1f91...b24
PeppaPig Skrevet 29. august 2014 #21 Skrevet 29. august 2014 Jeg er glad i katter, men hadde heller ikke likt at nabokatter hadde gått inne i huset mitt. De selger midler for å holde kattene unna blomsterbed og slikt på dyrebutikken vil jeg tro. Eterisk olje skal også kunne holde katten unna, f.eks sitronella. Kanskje spraye på dette ved terrassedøra? For katter så er jo sandkasser den ultimate doen. Kjøp et lokk til sandkassa som du bruker konsekvent når dere ikke bruker sandkassa. Ellers så pleier jeg å ta nabokatta i nakken og lempe han over gjerdet, men han kommer tilbake hele tiden så den Meriden fungerer ikke..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #23 Skrevet 29. august 2014 Jeg er glad i katter, men hadde heller ikke likt at nabokatter hadde gått inne i huset mitt. De selger midler for å holde kattene unna blomsterbed og slikt på dyrebutikken vil jeg tro. Eterisk olje skal også kunne holde katten unna, f.eks sitronella. Kanskje spraye på dette ved terrassedøra? For katter så er jo sandkasser den ultimate doen. Kjøp et lokk til sandkassa som du bruker konsekvent når dere ikke bruker sandkassa. Ellers så pleier jeg å ta nabokatta i nakken og lempe han over gjerdet, men han kommer tilbake hele tiden så den Meriden fungerer ikke.. Eteriske oljer er VELDIG giftig for katter. Ren sitron er greit. Anonymous poster hash: 885c0...ef3
PeppaPig Skrevet 29. august 2014 #24 Skrevet 29. august 2014 Aah da lærte jeg noe nytt. Vil jo ikke akkurat drepe kattene heller!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #25 Skrevet 29. august 2014 En sommerfuglmorderkatt, faktisk. Anonymous poster hash: dc703...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå