Gå til innhold

God helg, dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender ungene, både de med og uten feber, på besøk til de beste man kan oppdrive av tante og onkel, så tar jeg med meg kofferten og mannen og stikker til det store utland i helgen.

Vær vennlig å la asken holde seg over Island, for jeg vil gjerne hjem igjen på mandag morgen.

Sjekker herved ut - Woop woop!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gjett om det høres herlig ut!! :)  Ønsker dere en kjempe fin helg og en spennende tur med mange flotte opplevelser :)

Her er starten på helga; har støvsugt, har dusjet, halvligger i sofaen med laptopen på fanget og opptak på tv. Jeg bare elsker fredagen, så regnet kan bare være, enn så lenge hehe :P

Håper på en aktiv helg, der jeg får gjort en hel haug, inkl. fortsette på oppussingen av gangen oppe som ble startet på for over 3 år siden. Det er vel eneste fordelen av at mannen har drete seg ut, han gjør som han får beskjed om mens jeg (vi) lever i en boble.

Skrevet

God helg og god tur :)

Her er det bursdagshelg og heldigvis innleder vi den med snørrete barn,

over-the-top-stress på jobb og bånn pine på forkjølelsen selv.

Nesten så man gleder seg til mandag, men som kjent dytter ikke nesten noen mann av hesten.

Skrevet

Ååh, herlig, god tur! Håper det blir en eventyrlig helg :) 

Her har vi barnefri i helga da junior skal bli med et sett besteforeldre til fjells. Egentlig blir det litt godt å få ha senga for seg selv en natt eller to, kan i alle fall håpe på å få sove til morras i ett strekk! 

Skrevet

Hørtes deilig ut med litt voksen ferie. Både dere som skal reise OG være hjemme.

Tror vi må etterlyse en tjeneste hos et sett besteforeldre snart:)

God helg til alle.

Vi går inn i helgen uten noen spesielle planer.. Og det er noe jeg blir stressa av, så ja. Jeg er ikke den som liker å slææække hjemme med barn en hel helg 😊

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Dere er vel godt på vei om ikke fremme, men riktig god tur!

Imorgen skal vi kikke på ny bil og jeg skal bake taco muffins for å se om det funker til matpakke. Søndag er det størstens tur- alenetur med både mamma og pappa på kino!

Skrevet (endret)

God helg og kos deg amandine :)

Endret av frk Nilsen
Skrevet

God helg til alle.. vin i sikte..

Skrevet

Tenke, tenke, tenke, store tanker, små tanker, umulige tanker, kanskje, kanskje ikke, vet ikke...

- Frist mandag kl 0930, vææææææ!!!

Skrevet

God helg til alle.. vin i sikte..

Er godt nede i hvitvinsglasset allerede ;) Fortsatt sommer i følge kalenderen!

Skrevet

God helg til alle, og god tur til Amandine og mannen. :)

Her blir det fest imorgen! ;)

Skrevet

God helg til hele hurven. Her er det helgen for høstpanikk. Det vil si den helgen mammaen veldig plutselig innser at sommer har blitt høst og at ungene har vokst. Utrolig som barn kan strekke seg på bare få sommermåneder. Dermed suser vi til byen i håp om at ikke alt er borte i de størrelsene vi trenger. Litt hyggelig blir det nok også. Første skikkelige handletur med lilletulla. Hele helga er ren familiekos med de fineste mennesker jeg vet om.

Skrevet

God helg til hele hurven. Her er det helgen for høstpanikk. Det vil si den helgen mammaen veldig plutselig innser at sommer har blitt høst og at ungene har vokst. Utrolig som barn kan strekke seg på bare få sommermåneder. Dermed suser vi til byen i håp om at ikke alt er borte i de størrelsene vi trenger. Litt hyggelig blir det nok også. Første skikkelige handletur med lilletulla. Hele helga er ren familiekos med de fineste mennesker jeg vet om.

Jeg er helt overbevist om at unga har vokst ekstra mye denne sommeren som det har vært så mye sol! Jeg har vanna og gjødsla de godt også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...