Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg vurderer å kutte ut jordmord og heller bruke lege. Jormor følger eksra med ift evt utvikling av svg.forgiftning då jeg har et så kallet ,risikosvangerskap" og jeg har hatt det i tidligere graviditet. Forrige uke når jeg var hos jordmor viste undertrykket 97 (husker ikke overtrykket), hun mente at det var maskinen som var ødelagt og målte det manuelt selv, hun sier at fremdeles var høyt men at hun ikke skriver mer enn 89. Jeh har itillegg spor av protein i urinen, Le 2+ og 1-2 i ødem. Sier til henne at jeg opplever vont øverst i msgen og generelt på høyre side, jun sier at det sikkert bare er mulskelstrekninger som mange opplever å få. Når hun avslutter kontrollen sier hun at hun ikke likte det høye blodtrykket mitt og vil følge med på det og dermed setter opp en time om TRE uker... Jeg har de siste dagene hatt hodepine og mer smerter i magen, så var hjemme fra jobb idag. Bestilte meg en legetime idag da jeg hadde stikkende og trykkende smerter i magen, samtidig som jeg opplevde mindre/svakere og sjeldnere bevegelse av baby siden i går kveld. Legen sjekket magen med doppler som bekreftet jevne hjerteslag over hele magen <3 Blodtrykket mitt låg da på 164/95, og legen ringte direkte til føden og ville helst ha meg inn idag, men føden meinte det var tidsnok å komme i morgen da lege hadde bekreftet liv i magen. Syns det er merkelig om det er aparatet som var ødelagt med jordmor, når blodtrykket var ca det samme i dag! Og tenker i ettertid at det var rart at hun ikke sendte mej inn til lege for en dobbelt sjekk.. Anonymous poster hash: 49f36...715
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Hadde kuttet ut jordmor og heller gått til legen resten av svangerskapet. Anonymous poster hash: 6bcc8...673
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Er det noe å tenke på engang...? Anonymous poster hash: 9d18d...080
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Du kutter selvsagt ut denne jordmoren! Anonymous poster hash: 1366e...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå