Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Er det noen frisører her? Jeg har strioet mitt halvlange brune hår hos frisøren. Lyse striper, bleket de altiså. Men nå, etter ett par uker er det blekede håret aldeles krusete og frissy....det ser helt ødelagt ut. What to do? Er det noe jeg kan gjøre eller er fåret ødelagt? Anonymous poster hash: fbfbd...b8b
Nerhaj Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Bruk en hårkur med fuktighet! Regner med at det ikke her heelt herpet? Om der er det, da må du gå for proteiner. Gå til en salong spør om du trenger fuktighet eller proteiner på de skadde stripene. Kuren tar du i hele håret, forsiktig med hodebunnen (kan fort blir fettete om det har vert masse kur i bunnen) og la den sitte i dusjen i noen min, står som oftest på pakken hvor lenge. Jeg personlig jobber masse med "lanza" og liker de produktene kjempe bra! Smak og behag på hva produkter folk liker :-) lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Tusentakk for tips. Mottar gjerne flere råd Anonymous poster hash: fbfbd...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå