Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Skal kjøpe ny bil, og har så lyst på Toyata Auris TS. Jeg har overhodet ikke peiling på bil og eneste jeg har og spørre er totalmotstander av hybrid/el biler. Forhandler stoler jeg ikke på, de vil jo selge Så, noen som har peiling? Er det en bra bil? Jeg kjører ikke veldig mye. Mest småturer i relativ lav fart. Men ca 1 gang i mnd har vi langtur Anonymous poster hash: 0287c...42c
Gjest cd0da Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Søsteren min og faren min kjører nye hybridbiler fra Toyota. De er kjempe fornøyd! Vi kjører elbil og er kjempe fornøyd med det! Jeg skal aldri ha ren bensinbil igjen dersom jeg går vekk fra elbil
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 kjører ikke hybrid selv - men de jeg kjenner som gjør det er alle veldig fornøyd! Og alle kjører Toyota! Selv kjører jeg el-bil - og elsker det!! Anonymous poster hash: 289f5...d54
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Takk for svar. Lurer på om det blir hybrid på meg nå Anonymous poster hash: 0287c...42c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Vi har kjøpt nå en ny toyota, gleder oss til å kjøre den. Har kjørt bare diesel frem til nå Anonymous poster hash: d0941...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå