Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Har en ny type og igår ble han så bekymret for meg etter jeg var ute på byen at det "klikket" for ham, han ble nesten rød i fjeset og han sa han var veldig såret over at jeg ikke ga ham en lyd når jeg kom hjem. Så jeg ble nesten redd ham, han er den snilleste mannen på jorden men det var litt skummelt. Han kjeftet på meg og var veldig opprørt, men når han roet seg ned ba han om unnskyldning og var utrolig lei seg for det. Han hadde vært oppe hele natten og ventet på meg, siden han vet det er mye som skjer i byen for tiden var han redd noe hadde skjedd med meg.. Hvordan hadde dere reagert? Anonymous poster hash: 422e8...7a1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Løpt mens jeg enda kunne.. Anonymous poster hash: 54fba...fc3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Ikke naturlig. Sjalu og usikker. Anonymous poster hash: c1aa6...2fa
Gjest Antarctica Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Ikke OK. Eiendomssyk og klamrende.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Avtalt å sende ei melding eller to neste gang. "Vi drar på nachspiel hos Trine. Tar taxi hjem.". Men ikke mer. Du bør ikke la dette være starten på et regime med full rapporteringsplikt, da vil det bli bare verre. Gjør det klart at han kan stole på deg, han behøver ikke din bekreftelse på det hver time hvis du er borte fra han. Anonymous poster hash: 0b4cc...16f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Sjalu var han ikke, han sendte meg ut, men jeg lovet å gi en lyd utover kvelden sånn han kunne vite at jeg kom meg trygt hjem. Han er litt overbeskyttende. Anonymous poster hash: 422e8...7a1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Han er overbeskyttende, ja. Det er det du kaller det nå. Får se hva du sier om 5 år. Løp sier jeg bare. Anonymous poster hash: 1a67b...19a
BareMas Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 "Det er ikke meg, det er deg ..!" Og ta på deg 7-milstøvlene og kom deg laaaangt vekk fra denne mannen. Det er greit å være bekymret, men å fly i flint er ikke akkurat noe sunnhetstegn.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Uff, hadde faktisk ikke orket å være sammen med en sånn type. Det er jo bare patetisk. Anonymous poster hash: 6e251...f65
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Hvis man lover å sende en melding i en slik situasjon, da gjør man det. Noe annet vil kunne føre til at den andre bekymrer seg unødvendig. Når det er sagt så er det ikke akseptabelt at mannen klikker i en slik situasjon slik at du blir redd for ham. Jeg ville sagt at jeg ikke aksepterer at han snakket slik til meg, at ja, du burde husket å sende ham en melding, men at det ikke gjør hans skremmende reaksjon akseptabel. Én episode til så vekk med ham... I et veldig nytt forhold ville jeg trolig avsluttet her og nå, for en slik reaksjon lover ikke godt for fremtiden din. Anonymous poster hash: 33c32...c49
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Så langt i fra normal reaksjon!! Han er tydeligvis sykelig sjalu, og ønsker å kontrollere deg. At han kamuflerer sjalusien inn i "er såå redd for deg", er temmelig gjennomskuelig. Hadde glatt dumpet fyren uten å se meg tilbake. Alt taler for at dette er ingen unik episode, og denne urimelige oppførselen vil bare eskalere, helt til han har surret deg inn i nettet sitt. Anonymous poster hash: 69009...0dc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Å herregud for noen damer her inne! Hadde en dame lagt ut ett innlegg om en mann som ikke ga lyd fra sdg iløpet av en natt på byen, så hadde hun vel blitt anbefalt å😲😮 hive han på huet og ræva ut tenker jeg! Hadde vel garantert vært på strippeklubb eller utro. Anonymous poster hash: 39e9c...2b0
Elsker livet Skrevet 28. august 2014 #13 Skrevet 28. august 2014 Å bli rød i trynet og kjefte om man har vært oppe en hel natt og vært bekymret ser jeg ikke på som å klikke. Jeg hadde "klikket" minst like mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå