Gå til innhold

Statuser på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke alt man trenger å dele kanskje? :P

Kom nettopp over en status på veggen min: Faen. Diaré ...

Hahahaha :P

Anonymous poster hash: 7913a...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂 takk for info lissom!

Enkelte skulle vært beskyttet fra sosiale medier.

Anonymous poster hash: 9e1eb...593

Skrevet

Det som irriterer meg mest, er de som konstant klager for å få oppmerksomhet.

Skrevet

Det er nok enda en "kampanje"som går, for kreftsaken ☺ har sett flere av de i det siste 😝

Anonymous poster hash: 364c5...263

Skrevet

Det er en oppmerksomhetskampanje.

Fikk mailen.

Helt idiotisk.

Anonymous poster hash: ed610...d7c

Skrevet

må si jeg lurer på hvem du er. Jeg leste akkurat samme status :)

Anonymous poster hash: 7ed04...abb

Skrevet

De gangene jeg har sett statuser av den typen, pleier det å dukke opp en melding om at en eller annen dårlig venn har benyttet sjansen når de har glemt å logge av.

Anonymous poster hash: f8ffa...532

Skrevet (endret)

Åh jeg er helt enig med deg!

Har ei på facebooken min som jeg måtte fjerne fra newsfeeden min. Hun skriver slike statuser hele tiden. Et par eksempler kan være :

1.) "åhr!!!!!!  Da gikk det ikke så greit da. Ikke alle mennesker i verden ønsker andre mennesker glede og alt vel!!! :(   jaja, får bare svelge ennå en kamel, noen mennesker er så slemme og onde altså :( "

Her drøsser det innpå med intrigekåte folk som lurer veeeldig på hva som er skjedd, type "ååå vennen hvem er det som har vært stygg med deg? Bare si fra så skal jeg stille opp for deg, for ingen kødder med deg når jeg er rundt!" "<3 <3 <3 <3 ". åh ting går visst ikke din vei. staaakars, timillionerognittien klemmer fra meg til deg". 

Slike statuser som dette oppdaterer hun MINST 10 ganger hver dag. Og hadde det ikke vært for at vi har samme omgangskrets og hun er så dum at hun hadde spurt meg og forventet et svar på hvorfor jeg hadde slettet henne,   så hadde jeg slettet henne idet hun la meg til. 

Jeg spyr! Som hu ene over her nevnte, enkelte mennesker skulle vært beskyttet for sosiale medier... eller kanskje det er omvendt? At vi andre burde blitt beskyttet fra dem?

Endret av *Lionesse*
Skrevet

Den statusen leste jeg på min vegg også... Hmmmm

Anonymous poster hash: 9af22...6e2

Skrevet

Har ei på facebooken min som jeg måtte fjerne fra newsfeeden min. Hun skriver slike statuser hele tiden. Et par eksempler kan være :

1.) "åhr!!!!!!  Da gikk det ikke så greit da. Ikke alle mennesker i verden ønsker andre mennesker glede og alt vel!!! :(   jaja, får bare svelge ennå en kamel, noen mennesker er så slemme og onde altså :( "

Her drøsser det innpå med intrigekåte folk som lurer veeeldig på hva som er skjedd, type "ååå vennen hvem er det som har vært stygg med deg? Bare si fra så skal jeg stille opp for deg, for ingen kødder med deg når jeg er rundt!" "<3 <3 <3 <3 ". åh ting går visst ikke din vei. staaakars, timillionerognittien klemmer fra meg til deg". 

Slike statuser som dette oppdaterer hun MINST 10 ganger hver dag. Og hadde det ikke vært for at vi har samme omgangskrets og hun er så dum at hun hadde spurt meg og forventet et svar på hvorfor jeg hadde slettet henne,   så hadde jeg slettet henne idet hun la meg til. 

Jeg spyr! Som hu ene over her nevnte, enkelte mennesker skulle vært beskyttet for sosiale medier... eller kanskje det er omvendt? At vi andre burde blitt beskyttet fra dem?

Enten får man skrive hva det er, istedenfor den vanlige "jeg sender deg pm", eller la være å skrive noe i det hele tatt. Blir jo selvfølgelig nysgjerrig...! :-P

Og så har vi de som legger ut om samtlige helseproblemer. Ingen har noen gang hatt så vondt i ryggen som dem eller at de har migrene fra helvete. Blir for dumt!!!! (Ja jeg er høygravid og irritabel om dagen)

Skrevet

jeg også .Var det en i går som skrev: "uff nei, på sykehuset nå, trenger masse støtte nå"

og så kommer det rundt 100stk som lurer på hva som har skjedd, og vedkommende svarer ikke... irriterende!!!

Anonymous poster hash: 367cb...d35
Skrevet

Jeg har sletta en fra newsfeeden min nå som 10 ganger om dagen forteller facebook om hvor vondt det er å ha bekkenløsning, hvor mye babyjenta sparker, hvor tidlig hun må stå opp fordi jenta sparker, hvordan jenta i magen reagere på alt hun spiser i løpet av et døgn. osv osv osv.

Skjønner ikke sånne folk at det blir for mye? Hadde det kanskje vært maks en status om dagen eller i uka og noe nytt... men det er de samme statusene hver eneste dag!

Anonymous poster hash: ad73f...534
Skrevet

Enten får man skrive hva det er, istedenfor den vanlige "jeg sender deg pm", eller la være å skrive noe i det hele tatt. Blir jo selvfølgelig nysgjerrig...! :-P

Og så har vi de som legger ut om samtlige helseproblemer. Ingen har noen gang hatt så vondt i ryggen som dem eller at de har migrene fra helvete. Blir for dumt!!!! (Ja jeg er høygravid og irritabel om dagen)

Jeg er igjen helt enig. Det er ikke det at jeg er nysgjerrig heller. Altså, jeg kjenner ingen som har så mange medisinske utfordringer som meg selv, sånn i hverdagen og gjennom et helt liv, men det gir meg ikke lyst til og oppdatere facebook vennene mine med dette hver bidige dag. 

Dersom jeg også skulle skrevet om alt som feiler meg og alle sykehusoppholdene jeg har og må ha så hadde alt blitt jævlig nitrist. 

Jeg lurer på hva disse personene kan sitte igjen med av privatliv? Er det virkelig nødvendig og dele så mye?

De som kjenner meg ordentlig vet. de spør og får svar. Jeg prakker for pokker ikke helsa mi eller andre problemer over på folk som ikke har bedt om det!

Jeg er ikke gravid, men irritabel selvom . hehe :)

Skrevet

Uff, håper det ikke er noe alvorlig!!

Husker jeg hadde ei på "vennelista", som skrev minst en gang om dagen hvor vond rygg ho hadde. Akkurat ryggproblemer har vært et "sårt" tema, da en veldig nær slektning har slitt med ødelagte skiver å greier, så jeg blei så provosert at jeg måtte slette ho :-P

Kan lure litt på hva de snakker med venner og familie om, siden alt er ute på Facebook. Da er jo privatlivet borte som du sier :-P og man blir jo litt påvirka av hundre negative klageinnlegg, gjør liksom noe med humøret.

Skrevet

Jeg og! Begynner navnet på R?

Anonymous poster hash: 1663a...042

Skrevet

Hallo! Det er en kampanje som går...

Anonymous poster hash: 1f02c...644

Skrevet

Ok? Hva slags "kampanje" er det?

Skrevet

Ingen kampanje. Bare en barnslig lek.

Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok ..

Du kan velge ...:

*Damn diarré.

*Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot!

*Noen som har tamponger .. im desperat!

*Hvordan kan du slippe unna munnsopp?

*Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny?

*Ingen toiletpapir .. farvel sokker ..

Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur!

Haha, beklager, men god fornøyelse.

Skrevet

Disse felles statusene er så latterlig lavmål og fjortis at jeg får vondt.

Gjør noe med verden i det virkelige liv i stedet for å sitte og kakle på FB!

Anonymous poster hash: bcc7e...d41
Skrevet

Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok ..

Du kan velge ...:

*Damn diarré.

Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur!

Haha, beklager, men god fornøyelse.

Meldingen jeg fikk var nesten helt lik, bortsett fra at det stod at formålet med det hele er å rette oppmerksomhet mot brystkreft.

Så jeg postet ingen slik status, men en link til en sak om brystkreft i stedet.

Skrevet

Og du bryr deg fordi?

Anonymous poster hash: 15fc5...3c5

Skrevet (endret)

Hahahaha :PAnonymous poster hash: 7913a...10a

Jeg og! Begynner navnet på R? Anonymous poster hash: 1663a...042
Hallo! Det er en kampanje som går... Anonymous poster hash: 1f02c...644
Ok? Hva slags "kampanje" er det?Anonymous poster hash: 1663a...042

Du kan velge ...:

*Damn diarré.

Haha, beklager, men god fornøyelse.Anonymous poster hash: ed610...d7c

Meldingen jeg fikk var nesten helt lik, bortsett fra at det stod at formålet med det hele er å rette oppmerksomhet mot brystkreft.

Så jeg postet ingen slik status, men en link til en sak om brystkreft i stedet. Anonymous poster hash: 1f02c...644

Kanskje jeg er dum, men jeg skjønner ikke hvordan en tullestatus om magesjau retter oopmerksomheten mot brystkreft??? Støtter heller å legge ut link ja! Endret av Fullrulle86
Skrevet

Jeg har en mann venn på Facebook som oppdaterte statusen sin i går til: "I used my boobs to get away from a speed-ticket".

Nå ser jeg at det er en "sak" på Facebook.

At jeg ikke reagerte noe særlig på den statusen sier kan hende litt om hvilke venner jeg har! :)

Skrevet

Den statusen leste jeg på min vegg også... Hmmmm

Anonymous poster hash: 9af22...6e2

Anonymous poster hash: ac4bf...f59

Skrevet

Jeg også!!! Fra Bergen eller?

Anonymous poster hash: ac4bf...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...