Gå til innhold

Inspirert: De som stadig lager tråder om div. bloggere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel så er disse trådene laget som en kritikk eller latterliggjøring av bloggeren.

Jeg begynner å få mer og mer følelse av at de som lager disse trådene føler de får sine "five minutes of fame" ved å opprette disse trådene.

De er ikke originale nok eller har mot eller ork nok til å blogge selv, men er likevel så fascinert av fenomenet at de stadig må inn og lese om bloggere de i følge dem selv ikke liker.... for så å lage tråd på div. forum om dem.

Noe som skurrer med disse trådene, og jeg begynner å føle de blir mer og mer latterlige.

Eller hva er greia med å følge med på noen man ikke liker, og så stadig vekk bruke tid på å rakke ned på samme blogg(er)?

Jeg tror trådstarterne ønsker oppmerksomhet selv... ;)

Eller hva tror dere?

Anonymous poster hash: 0483d...088
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at du inkl de som lager disse trådene har veldig lite å bruke tiden deres på. Hva er greia både for din del og de andres? Jeeeses.... Gruble meg her og gruble meg der. Hva spiste du til middag i dag da? Har du noen planer for helga?

Anonymous poster hash: 2cade...2da

Skrevet

Jeg tror at du inkl de som lager disse trådene har veldig lite å bruke tiden deres på. Hva er greia både for din del og de andres? Jeeeses.... Gruble meg her og gruble meg der. Hva spiste du til middag i dag da? Har du noen planer for helga?

Anonymous poster hash: 2cade...2da

Men de som orker å bruke av tida si til å iiriterer seg over og klage på hva andre grubler på har så veldig mye mer å gjøre? Er det slik det henger sammen, mener du?

Ikke HI -og leser ikke blogger

Anonymous poster hash: 419f9...84b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...