Gå til innhold

one call, kjøpe ekstra mobildata, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget akkurat at poden har overtrukket mobildata noe voldsomt. Ser at det er mulig å kjøpe tilleggs mobil data. Vet noen om det er mulig når pakken allerede er brukt opp? Overforbruket gjelder for August og måneden er jo ikke over enda....

Anonymous poster hash: d447a...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget akkurat at poden har overtrukket mobildata noe voldsomt. Ser at det er mulig å kjøpe tilleggs mobil data. Vet noen om det er mulig når pakken allerede er brukt opp? Overforbruket gjelder for August og måneden er jo ikke over enda....

Anonymous poster hash: d447a...1f7 [/

quote]

Har forresten familie pakka

Skrevet

Ja det går så lenge du er i samme måned :) gjort deg selv flere ganger :)

Anonymous poster hash: 1e7f1...7c5

Skrevet

Jeg pleier alltid å få sms når databruk nærmer seg toppen. Har du fått en slik sms?

Hos meg pleier det å stå:

"Hei. Du har nå brukt over 80% av dine inkluderte MB mobildata denne måneden. Vil du doble det inkluderte forbruket i pakken denne måneden? Du øker da til 2000 MB data for kun 99.50 ekstra. Send DOBBEL til 04300. Mvh One Call."

Skrevet

Jeg pleier alltid å få sms når databruk nærmer seg toppen. Har du fått en slik sms?

Hos meg pleier det å stå:

"Hei. Du har nå brukt over 80% av dine inkluderte MB mobildata denne måneden. Vil du doble det inkluderte forbruket i pakken denne måneden? Du øker da til 2000 MB data for kun 99.50 ekstra. Send DOBBEL til 04300. Mvh One Call."

Ja vi fikk den, men for sent. Kan hende det var fordi vi var på hytta og registreringen går litt tregere da... men fikk ordnet det i dag. Ble bare en hundrelapp ekstra. Puhhh. ... takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...