Gå til innhold

Hvordan bli kvitt svære hofter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca 10 kg overvektig for øyeblikket. Jobber med saken. Går jeg ned vet jeg av erfaring fra tidligere vektnedgang at fettet på lårene og magen (og puppene :kjefte:  ) blir borte. Problemet er hoftene. Det er ingen bukser som passer for jeg får ikke igjen smekken. De passer fint på leggene og lårene, men der stopper det. 

Sånn som de er nå går jeg kun i joggebukse som jeg enten må bruke som hettegenser eller være den kuleste sæggeren i byen... 

Hjelp anyone? Helst noe utenom fettsuging og andre kostbare affærer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd lavkarbo? (ikke den ekstreme varianten med ketose)

Det tar det hos mange, vet jeg.... inklusiv meg selv ;)

Anonymous poster hash: 71111...cf1
Skrevet

Det er absolutt verdt å prøve. Har egentlig ikke vært på noen spesiell diett før, men har spist lite og med forskjellig kcalorimengde hver dag og det har funket. Får prøve å slenge på lavkarbo i samme slengen da.

Andre?

Skrevet

Sexy skjørt. Du er heldig som har store hofter, ikle deg trange blyantskjørt og jeg garanterer lange blikk fra menn ;)

Anonymous poster hash: faa15...700
Skrevet

jeg er sånn at alt jeg går ned mister jeg på overkroppen.. så resten forblir stort. jeg går lange turer, trener ikke styrke eller løper i oppoverbakker, bare går, og da helst tur på over 1 time. Det hjelper her. I tillegg til å leve på litt mindre kcal enn jeg skal ha.

Anonymous poster hash: 941a6...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...