Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Leser i en annen tråd her om en som syns det var ille at en mor hadde samme smokk i flere månender uten å bytte. Er det virkelig vanlig å ikke ha smokker mer enn 2-3 månender før en kjøper ny? Da snakker jeg selvsagt om smokker som ikke ser slitt ut. Anonymous poster hash: 44df9...9e1
Blomstogbier Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg har smokker til de rotes bort. Latexsmokker kan "slites ut" i den forstand at de kan strekke seg og gjøre at enkelte barn (særlig de minste, da) ikke godtar ny smokk fordi de er vant til formen og str på den gamle smokken. Leste et sted at de burde byttes ut hver 1-3 mnd. Silikonsmokker derimot holder lenge, de kan brukes til de er ødelagte eller forsvinner er man overhysteris (!) og redd for bakterier, kan man sterilisere smokken i microbølgeovnen...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg vasker jo selvsagt smokkene med jevne mellomrom i oppvaskmaskinen,men syns det høres hysterisk ut å bytte annenhver måned. Anonymous poster hash: 44df9...9e1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Opp Anonymous poster hash: 44df9...9e1
*SommerFrisk* Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Putter de i microen og steriliserer de en gang iblant. Det ene barnet mitt som fortsatt bruker smokk er snart 2 år og bruker den kun på natta (hun vil ikke annet). Jeg har også suttene til de rotes bort. Det finnes sikkert 60 sutter i dette huset, så jeg er ikke så bekymret for om de blir slitt. Høres hysterisk ut og bytte de hver mnd. Tror kanskje ikke at det er det normale?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Står visst på smokkepakken at de bør byttes ut så ofte så er sikkert en del som gjør det. Anonymous poster hash: 44df9...9e1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Vi byttet ut alle smokkene da han skulle over på større størrelse, det var vel ved 6 mnd eller noe? Han er 3 år nå, og de eldste smokkene som brukes nå har vi hatt siden da... Anonymous poster hash: 1d122...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå