Gå til innhold

blir bare lei meg... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år slitt med elendig selvbilde,og blitt en del mobbet...

Nå i dag har jeg turt å gjøre en stor forandring, jeg har klipper av meg godt over en halvmeter med hår,som alltid har vært tynt og pistrete, og fått en litt stilig,men mer voksen frisyre. Dette har jeg "mannet meg" opp til i et år for å tørre...

Så får jeg masse positiv feedback fra venner og familie om at det var stilig og at jeg kler det, at jeg ble fin osv

..

Så kommer det en kommentar fra en jeg troddevar en venn "som søster,så bror"...

Skjønte ikke den med en gang,og spurte derfor hvilken bror han pratet om...

"Han på bilde vel, dere må jo være i familie".

Jeg ble så lei meg :-(

Vi er godt over 30 alle sammen, og jeg klaree ikke forstå hvordan folk kan være så ekle mot hverandre...

Det blir tydeligvis verre og verre...

Anonymous poster hash: 6f84c...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker er ikke verdig å bli lei seg av. Tenk at det er han som har et problem! (Trykke andre ned for å føle seg større sjøl...)

Jeg er sikker på at du ble kjempefin! 

Gratulerer med ny sveis!

Anonymous poster hash: 8b837...174
Skrevet

Dette forsto jeg ikke .... Hvilken bror?

Anonymous poster hash: 00a25...07b

Skrevet

Men kjære vakre deg, det der var nok kun ment som en spøk, og helt sikkert ikke vondt ment! Folk er sånn. Noen kommer med sleivete kommentarer, du må heller smile av det, ikke ta deg nær av sånt. Huff

Anonymous poster hash: 0f603...d19

Skrevet

Hæ?

Den skjønte jeg ikke. Mulig jeg er litt treg like før leggetid.

Du ble sikkert kjempe fin :). Stol på de gode kommentarene

Anonymous poster hash: 6f12f...f3f

Skrevet

Tror nok ikke det var ment å være ekkel med den kommentaren. Tror rett og slett vedkommende ikke tenkte på at du kunne ha klippet deg og trodde det var broren din.

Anonymous poster hash: 2da2f...280

Skrevet

Han visste at den på bildet var meg... Han er stygg mot folk han ikke kjenner, så jeg vet det ikke var ment som en spøk... Men jeg trodde jo han var en venn...

Gir opp vennskap snart...

For dere som ikke forstod- jeg la ut bilde av meg selv som nyklipt, og fikk kommentar om at jeg ligner på min "bror", altså at jeg ser ut som en mann... Jeg syns der var veldig sårende :-(

Hi

Skrevet

Jeg ville nok ha ledd av det og tenkt at vedkommende var misunnelig på frisyren eller det at du har hatt mulighet til å gå til frisøren. Kanskje til og med misunnelig på deg fordi du har tørt å gjøre en så stor forandring... og derfor prøver å hevde seg ved å trykke deg ned. Men slike mennesker er bare bittesmå og ikke verdt noe oppmerksomhet. Så ikke kast bort en kalori mer på å tenke på det.

Hev deg over det og vær stolt av deg selv og fornøyd med den nye frisyren!

Grattis :D

Anonymous poster hash: 16295...f31
Skrevet

Jeg tror kanskje du burde forsoeke aa bli litt mer hardhudet, for dette var sikkert ikke ment slemt fra vedkommende. Det er trist at du har opplevd vonde ting i oppveksten, men velger du aa fokusere paa slike utsagn blir ikke livet bedre.

God klem,

Anonymous poster hash: eede4...6b1
Skrevet

Tusen takk for gode ord!

Jeg bare skjønner ikke hvorfor voksne mennesker,og såkalte venner,skal holde på sånn... Det er ganske sårende... Jeg slettet han fra facebook,for jeg orker ikke forholde meg til mennesker som skal trykke meg ned...

Hi

Skrevet

Han visste at den på bildet var meg... Han er stygg mot folk han ikke kjenner, så jeg vet det ikke var ment som en spøk... Men jeg trodde jo han var en venn...

Gir opp vennskap snart...

For dere som ikke forstod- jeg la ut bilde av meg selv som nyklipt, og fikk kommentar om at jeg ligner på min "bror", altså at jeg ser ut som en mann... Jeg syns der var veldig sårende :-(

Hi

Vet du, folk som snakker stygt om andre er ikke en person som du ønsker å ha som venn. Så vær glad for at han avslørte seg i dag.

Vil tro at fyren har store problemer med selvtilliten og skjuler det bak en tilsynelatende svær selvtillit.

Enten det eller at han bare mangler empatiske evner. Drit i ham!

Finn heller venner som er gode mot hverandre og snill med andre :)

Anonymous poster hash: 16295...f31

Skrevet

Syns du overdriver

Anonymous poster hash: dfe07...8c7

Skrevet

Hæ? Hva? Forsto ingenting jeg. At du så ut som en gutt? "Bror"??

Anonymous poster hash: d4d83...f05

Skrevet

Tipper han ikke mente noe vondt med kommentaren, sikkert ment som en spøk. Men hva med å bare svart at du syntes kommentaren var sårende og unødvendig. Tipper han da ville blitt spak og sikkert prøvd å forklare seg.

Anonymous poster hash: 7c0ff...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...