Gå til innhold

BF har søkt om hovedomsorg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt innkalt til retten da BF søker om å få hovedomsorg,

han påstar at jeg er en dårlig mor og har lagt ut en del løgner og ting som ikke stemmer i det hele tatt. Han har de siste årene hatt lite kontakt med barnet og barnet er nå 8 år.

Jeg lurer da på hva de krever i bevis osv i retten for at han skal klare å lykkes med dette?

Jeg er helt satt ut og han er utrolig sleip.

Vi har vært i rett tidligere om samværsavtale og der skrev han ned bla på papirer at jeg har vært en god mor i hans mening, nå helt plutselig som jeg har fått en ny kjæreste har han gått til retten og lagt ut en del saker om meg, bla at han er bekymret for omsorgsvikt, barnemishandling, jeg misbruker alkohol og listen er lang.Det er helt sjokkerende og jeg er helt ute av meg.

Har kontaktet advokat.

Anonymous poster hash: 007ce...db1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg.... Han takle nok ikke at en annen har kommet i bildet. Selv etter så mange år. Hva har det seg at han har hatt lite kontakt med barnet da? Noe han har valgt bort selv? Jeg tror og håper de sakkyndige og de i retten greier å se hvem som tar feil og lyver.. De er trent til det. Og uansett blir det masse rettsforbredende møter før evnt rettsak så det vil skinne igjennom om han søker på feile premisser.. Klem til deg

Anonymous poster hash: 05aed...911

Skrevet

Må man ikke ha bevis for sånne ting i rettsak? 

Hi

Skrevet

Joda det må en!

Vet om ett barn som ble forgrepet av barnefaren,han slapp unna fordi de ikke hadde nok bevis!

Itellegg skulle han forsette å få han datteren på samvær :S

Så uten beviser kommer han nok ikke langt.

Anonymous poster hash: 48f57...125
Skrevet

fikk oghså vite han har søkt ny skoleplass til henne uten mitt samtykke. sjokkert

Skrevet

sykt!!

Skrevet

Tror nok du kan slappe helt av, han kommer med 99,99% sikkerhet ikke noen som helst vei med det tullet sitt. Kontakt advokat i morgen. Det roer deg nok ned :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 154a2...5e6
Skrevet

fikk oghså vite han har søkt ny skoleplass til henne uten mitt samtykke. sjokkert

Har ikke du hovedomsorgen da?

Da skal ikke han kunne bytte skole uten ditt samtykke!

Dette hadde jeg absolutt gått videre med!

Gjest Antarctica
Skrevet

Retten er erfaren - mest sannsynlig ser de tvers gjennom ham. Men snakk med ALLE som kan vitne for deg; skole, barnehage, helsesøster, naboer m.fl, som vet at du ikke er alkoholmisbruker. Ring familievernkontor og barnevern selv, fortell at han går til sak. Be FVK om råd for konfliktdemping og be barnevernet om at de kommer på inspeksjon hos deg slik at de selv finner ut om din omsorg er for dårlig. Vær kjempeforberedt!

Skrevet

Veldig enig i Pashla her!

Barnefaren til sønnen min truer med barnevernet hver gang han er sint på meg,å med ett tilfelle ringte han faktisk og.

Så jeg bestemte meg for å selv ha en møte med barnvernet å forklare at han truer med det stadig vekk.

Når jeg fortalte hvordan han var som far så ble de helt sjokkert å spurte om jeg ikke ville sende en beskymringsmelding på han.

Jeg hadde hvertfall en god opplevelse av å snakke med barnevernet å forberede de på at det gjerne kommer en del meldinger på meg fordi det er fars måte å hevne seg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...