Gå til innhold

om å gå ned mye og lite i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm..er på vei ned i vekt og må bare få dette ut! Har klart å gå ned 9 kg og trenger å gå ned 15 kg til. Fortalte dette til ei venninne jeg ikke har pratet med på lenge og da begynte hun å klage over at hun trenger å gå ned 2 kg! Ja 2 kg!!! Herregud, hadde jeg veid 2 kg for mye så hadde jeg vært strålende fornøyd, veide 2-3 kg for mye før og kunne ikke brydd meg mindre. Var jo perfekt!

Joda folk er forskjellige og ønsker forskjellige ting, og føler seg fornøyd med forskjellig vekt osv. Men trengte hun å klage over 2 kg til meg som trenger å gå ned 13 kg mer enn det?

Huuu..godt å få det ut!

Anonymous poster hash: 083c8...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg og hørt.

Jeg: skal ned i vekt og håper å få på bukser i str. 42

Venninne: skjønner deg så godt. Skal ned selv. Føler meg ikke komfortabel i en 38 og må ned til 36....

Da sliter jeg med en bmi som sier fedme.... blir litt matt

Anonymous poster hash: f8b6b...c3e

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at hun sliter like mye med sine to kilo som du gjorde med dine 24 for mye ;)

Når du da har gått ut ni kilo så ser hun at du har evnen og viljen til å gjøre noe med det - og det kan være at det blir litt ubehagelig for henne siden hun ikke er villig til å gjøre noe med det som plager henne.

Om det er slik så er det egentlig en måte å si at hun forstår deg - selv om det er veldig korttenkt og virker rimelig navlebeskuende av henne...

Bra jobba på deg, så fortsett slik! Jeg gikk ned 25 kilo for en del år tilbake, først 15, så en pause og deretter de ti siste. Aldri gått opp igjen heller.

Så hold fokuset kun på deg selv og lukk ørene litt for slike korte kommentarer.

Anonymous poster hash: a4c6e...55b
Skrevet

Ja dette har jeg hørt også. Men jeg tror egentlig de prøver å støtte. På en litt forvrengt måte. 

Sitter ei lita flis å sier at hun må slanke seg fordi hun har pølse over buksekanten. Jada sier jeg. Innoverpølse.

Anonymous poster hash: bfbbf...495
Skrevet

Den har jeg og hørt.

Jeg: skal ned i vekt og håper å få på bukser i str. 42

Venninne: skjønner deg så godt. Skal ned selv. Føler meg ikke komfortabel i en 38 og må ned til 36....

Da sliter jeg med en bmi som sier fedme.... blir litt matt

Anonymous poster hash: f8b6b...c3e

Må le litt og, viser at de ikke ser problemet og har mest sannsynlig ikke vært overvektg selv og bra er jo det egentlig. Unner ingen å være overvektig!

HI

Anonymous poster hash: 083c8...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...