Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hva skal jeg si? Vi har hatt sex en gang tidligere og det ligger i kortene at det er det som vil skje igjen. Men skal jeg si det med en gang at jeg har mensen? Hva gjør dere i sånne tilfeller? Sier du det når dere skal legge dere? Anonymous poster hash: 62717...fac
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Kyss han og si: uff, kjedelig at jeg har mensen, det var så deilig å være sammen med deg sist.. men vi får ta det igjen senere! Eller noe sånt? Anonymous poster hash: 970ea...e27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Du har mensen. Helt normalt. Menn vet det. Er dette en fyr for deg så respekterer han det. Anonymous poster hash: d4728...3a1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Ja, men sier dere det etter litt heftig kyssing og sånn når daten tar en ny vending? Han må jo respektere det selvsagt, men vil jo ikke skuffe han.. Hvis han hadde trodd noe annet liksom.. Anonymous poster hash: 62717...fac
Gjest Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 (endret) Dytt inn en tampong, ta deg noen glass vin og mensen forsvinner, og hopp i halmen Endret 28. august 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Jeg sa det til min nye kjæreste da vi endelig skulle ha en helg sammen - uten barn - og så kom mensen fredagen. Så jeg ventet til han kom og så sa jeg at sorry, men det blir kanskje litt lite på deg i helgen pga osv. Hvorpå han svarte: "hehe...det gjør ikke noe...jeg bryr meg ikke om du har mensen, ligger gjerne med deg uansett". Hvorpå jeg forklarte han at jeg faktisk aldri hadde ligget med noen i den perioden - han i sjokk og fattet ikke hvorfor jeg ikke hadde gjort det. Så dermed var vi i gang Anonymous poster hash: 32cfa...998
Marriet Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Dytt inn en tampong, ta deg noen glass vin og mensen forsvinner, og det hopper i halmen Haha, herlig! Den tanken har slått meg og, når jeg dro mye på fylla i mine yngre dager. Var jo herlig å gå ut mens jeg hadde mensen, for drakk jeg nok forsvant mensen hele natta og kom tilbake utpå dagen neste dag. Hvorfor er det sånn?
Gjest Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 JA det kan en jammen lure på. Brukt dette "trikset" mange ganger i mine glansdager som nattens dronning på byen Hehe
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Enten kjører dere brannbil, eller så blir det date med middag uten dessert Anonymous poster hash: b3850...357
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 JA det kan en jammen lure på. Brukt dette "trikset" mange ganger i mine glansdager som nattens dronning på byen Hehe Huff, nei aldri med tampongi. En gang for lenge siden, så var jeg så full at jeg hadde sex med en tamp inni og dagen etterpå fikk jeg den ikke ut. Måtte ha hjelp av legevakten. 2. juledag tror jeg det var.. Skrekk og gru. Hva er trikset på å få den ut etter sex? Og mannen må jo kjenne den, og menslukta:/) hi Anonymous poster hash: 62717...fac
MrsRose Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Naaaa, nå lærte jeg jammen noe nytt. Jeg visste helt ærlig ikke/ har ikke merket at mensen blir borte når man drikker en del. Haha, sånn går det når man har drasset på samme gubbe siden vi var 18 🙈🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå