Gå til innhold

Hva trener dere som vil gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som ikke får bare på en spesiell diett men gjennomgår en livsstilsendring? Har kuttet ut/ ned hvetemel, raffinert sukker og karbohydrater. Spiser stort sett rug eller speltmel. Er ikke hysterisk ift fett men forsøker å få i meg mest mulig sunne fettsyrer. Dvs rapsolje, laks/ makrell/ ørret og nøtter.

Trener pilates og styrkepower på senter og sykler/ triller i oppoverbakke eller jogger 2x i uken. Altså 4 treningen i uken samt mine daglige 30 min med moderat fysisk akt.

Prøver å gå ned 15 kg og lurer på hvor lang tid det kommer til å ta...

Anonymous poster hash: 06b34...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktigste er styrke for å ikke miste muskelmasse, men bli sterkere og forbrenner mer fett.. Trener forholdsvis tung styrke to ganger i uka

I tillegg trener jeg spinning en til to ganger i uka, og beveger meg mye

Anonymous poster hash: a504b...3c4

Skrevet

Trener ikke, har ikke tid til det akkurat nå. Går ned pga kostholdsomlegging. Ca en kg i uka. Går ikke sulten og koser meg i helger, bare tenker mer gjennom hva jeg putter i meg.

Anonymous poster hash: abdc8...f9a

Skrevet

Ja trener tung styrke 1-2x i uken. Spinning blir uaktuelt da det er så kjedelig...sykler litt ute men trener en del crossfit hjemme. Går alltid trapp fremfor heis på arbeid. Er aktiv med mine 2 små barn ute og inne (sykkelvogn, trilleturer etc)

HI

Anonymous poster hash: 06b34...311

Skrevet

Blir så sulten av å trene at jeg rett å slett måtte kutte det ut. og vips går jeg ned en kg i uken. 

Sier seg selv at med to barn sitter jeg ikke på ræva hele tiden heller, men den eneste formen for organisert trim er at jeg går noe turer mens ungene sykkler noen ganger.. 

Før jogget jeg 30 min før 60 min spinning to ggr i uken, 60 min styrke to ggr i uken og minst 3 timer tur i helgen og gikk ikke ned ett gram. 

Tenker å starte opp med trening igjen når jeg har kommet meg litt ned, men ikke for å gå ned i vekt, bare for å moroskyld.

Anonymous poster hash: bdaaf...b07
Skrevet

Styrke, zumba, gåturer. Normalt kosthold , går ned 0, 5 - 1 kg i uka

Skrevet

Jeg har snart Gått ned 45 kg med RASK gange, 6-7 km opptil 7 dager i uka. Oftest 5 dager i uka.

Anonymous poster hash: 19dd2...c22

Skrevet

Jeg gjorde lik livsstilsendring som du: kuttet alt av sukker og karbohydrater for en lang periode! Begynte å løpe 4-5 ganger i uka i tillegg til å sykle til jobb. Gikk ned 17 kilo og ble frisk fra diabetes!

Du er flink! Vær tålmodig! Fokuser på trening og kosthold og velvære,ikke kilo og begrensninger og restriksjoner! Du er på god vei!😊

Anonymous poster hash: 3aec4...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...