Gå til innhold

Noen med håndballbarn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det sånn at med fotballbarn i hus er det kamper, treninger og cuper HELE tida...er det likedan med håndball?

Nå snakker jeg om 8-åringer da...

Anonymous poster hash: e1e37...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på 8 selv som spiller håndball. Det er ikke så mye som i fotball. De trener 1 dag i uka og neste turnering (første denne høsten) er 20.sept.

Vet ikke hvordan det blir fremover, men i fjor var det 3 - 4 cuper( de har vært én dag i helga). Tror man beregner 2 cuper i halvåret.

Anonymous poster hash: e472d...253

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her er det mer håndball enn fotball. Og fotballen er hektisk... et vennepar har unge som spiller håndball. De trener 2 ganger i uka pluss en kamp pluss cuper i helgene. Hun er 10

Skrevet

Hos oss er det ikke sånn, er litt mindre stress med håndballen.

8 åringene her spiller i cup med kamper innenfor vår region. Vi hadde en kampdag i måneden hvor vi har 2-4 kamper i en hall ila dagen. Utover det så var det 2-3t kioskvakt på 1 time under trening, dugnad ifb egen arrangement og 1-2 lengre dugnader på våren eller høsten.

Jeg har håndballbarn i forskjellige aldre og dette opplegget har vi fulgt i frem til 11årslaget, da blir det litt mer.

Frem til barna var 9 år trente vi en gang i uken og deretter økte til 2. Nå skal det sies at trenerne våre ikke lager et nye landslag, men lager lag som utvikler alle spillerne ( ikke bare de beste) og har fokus på mestring og at Håndball er gøy!

Jeg vil absolutt anbefale å bli en håndballfamilie, da det er mye morro både på banen og tribunen!!

Anonymous poster hash: 7c76e...bc2
Skrevet

Takk for svar 😊 Ser ut som det varierer litt fra sted til sted da.

Både jeg og mannen jobber tredjehver helg ( ikke samme helg ) så fri helgene er litt hellige...

Anonymous poster hash: e1e37...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...