Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Har forstått det sånn at med fotballbarn i hus er det kamper, treninger og cuper HELE tida...er det likedan med håndball? Nå snakker jeg om 8-åringer da... Anonymous poster hash: e1e37...434
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Har ei på 8 selv som spiller håndball. Det er ikke så mye som i fotball. De trener 1 dag i uka og neste turnering (første denne høsten) er 20.sept. Vet ikke hvordan det blir fremover, men i fjor var det 3 - 4 cuper( de har vært én dag i helga). Tror man beregner 2 cuper i halvåret. Anonymous poster hash: e472d...253
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Her er det mer håndball enn fotball. Og fotballen er hektisk... et vennepar har unge som spiller håndball. De trener 2 ganger i uka pluss en kamp pluss cuper i helgene. Hun er 10
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Hos oss er det ikke sånn, er litt mindre stress med håndballen. 8 åringene her spiller i cup med kamper innenfor vår region. Vi hadde en kampdag i måneden hvor vi har 2-4 kamper i en hall ila dagen. Utover det så var det 2-3t kioskvakt på 1 time under trening, dugnad ifb egen arrangement og 1-2 lengre dugnader på våren eller høsten. Jeg har håndballbarn i forskjellige aldre og dette opplegget har vi fulgt i frem til 11årslaget, da blir det litt mer. Frem til barna var 9 år trente vi en gang i uken og deretter økte til 2. Nå skal det sies at trenerne våre ikke lager et nye landslag, men lager lag som utvikler alle spillerne ( ikke bare de beste) og har fokus på mestring og at Håndball er gøy! Jeg vil absolutt anbefale å bli en håndballfamilie, da det er mye morro både på banen og tribunen!! Anonymous poster hash: 7c76e...bc2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Takk for svar 😊 Ser ut som det varierer litt fra sted til sted da. Både jeg og mannen jobber tredjehver helg ( ikke samme helg ) så fri helgene er litt hellige... Anonymous poster hash: e1e37...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå