Gå til innhold

Noen med greie på hudforandringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bare plutselig få tykk hud et sted på kroppen så det ser ut som man har en kul under huden? da snakker vi på str med femkroning. Jeg er usikker på om jeg burde få en second opinion. Liker ikke at huden min (i følge hun som undersøkte meg) plutselig bare blir tykkere noen steder så jeg får ekstra klumper her og der...

Anonymous poster hash: c5058...878
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har hatt noe som har presset på de områdene over tid så ville jeg fått en second opinion for å få vite årsaken.

Anonymous poster hash: 0f647...b4e
Skrevet

Hun mente det var normale(?) hudforandringer. Har ikke hatt press der, er ved ankelen, og "kulen" har vært der i minst to år. Jeg synes bare det var rart at en fortykkelse i huden bare oppstår sånn og er så rund og jevn at den ligner en kul. Er vel kanskje mest redd for hudkreft.

Skrevet

Hun mente det var normale(?) hudforandringer. Har ikke hatt press der, er ved ankelen, og "kulen" har vært der i minst to år. Jeg synes bare det var rart at en fortykkelse i huden bare oppstår sånn og er så rund og jevn at den ligner en kul. Er vel kanskje mest redd for hudkreft.

Dra til en hudlege og be om vurdering der. Mest trolig har jo første lege rett, men er du usikker så få en sjekk.

Jeg har selv noen hudforandringer/-utslett som ingen vet hva er. Hatt dem i åtte måneder. Er under utredning for noe annet sært noe, men nå mener de at jeg må til spesialist for å få sjekket det, selv om de mener det er ufarlig.

Kroppen er rar av og til ;)

Anonymous poster hash: 0f647...b4e

Skrevet

Ja hun har kanskje rett. Jeg har bare aldri hørt om det, og ikke vil jeg gå med den kulen der heller. Og jeg frykter jo å få flere.. Ikke pent, i tillegg til at det klemmer på nervene rett under huden.. Huden er rar ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...