Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skaffet barnevakt til tvillingene på to år. Det er ikke ofte vi har barnevakt på dem.

Jeg tenkte å ta med de to største barna og samboer med på kino i morgen uten at de vet det før vi står på trappa inn til kinosalen.

Men nå får jeg ei melding om at det er fotballkamp til størstemann på 8 år. Samtidig som denne filmen går.

Det er fotballkamper og cuper og treninger flere ganger i uka. Tenkte vi skulle gjøre noe hyggelig sammen en fredags ettermiddag/kveld.

Hva hadde dere valgt?

Anonymous poster hash: 94d1e...2ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino helt klart

Anonymous poster hash: 11372...ec0

Skrevet

syns 8 åringen bør få bestemme selv hva han har mest lyst til.

Anonymous poster hash: 109f5...fe5
Skrevet

syns 8 åringen bør få bestemme selv hva han har mest lyst til.

Anonymous poster hash: 109f5...fe5

jeg har jo tenkt tanken, men da blir det ingen overraskelse.

Skrevet

Hvis man er med på en lagidrett, så må man være med på alt som skjer, hvis ikke får man velge noe annet. Jeg hadde helt klart valgt fotballkampen.

Anonymous poster hash: 1caca...612
Skrevet

Hvis man er med på en lagidrett, så må man være med på alt som skjer, hvis ikke får man velge noe annet. Jeg hadde helt klart valgt fotballkampen. Anonymous poster hash: 1caca...612

det er jo ikke en ledig kveld noen gang der det ikke skjer noe på fotball og vi har barnepass. Ellers så er han med på alt som skjer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fikk du vite om den kampen først nå? Da synes jeg du kan velge kino. Utover det skal det mye til for at vi velger bort fotball. Ja, det tar tid,og ja, alle helger er booka, men sånn er det nå bare

Skrevet

Fikk du vite om den kampen først nå? Da synes jeg du kan velge kino. Utover det skal det mye til for at vi velger bort fotball. Ja, det tar tid,og ja, alle helger er booka, men sånn er det nå bare

ja, jeg fikk meldingen nå :( jeg sa det til gutten. Han fikk bestemme og er overlykkelig for at vi skal på kino :D

Takk for svar og synspunkter. Da har jeg ikke dårlig samvittighet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, jeg fikk meldingen nå :( jeg sa det til gutten. Han fikk bestemme og er overlykkelig for at vi skal på kino :D

Takk for svar og synspunkter. Da har jeg ikke dårlig samvittighet.

Da hadde jeg sagt sorry, andre planer. Kos dere masse i morgen!

Skrevet

Takk for svar og synspunkter. Da har jeg ikke dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 94d1e...2ea

Da hadde jeg sagt sorry, andre planer. Kos dere masse i morgen!

tusen takk :D

Skrevet

Her hadde gutta klikket sidelengs om vi hadde prøvd å droppe en kamp, de er 6 og 8 år, så for oss hadde det ikke vært aktuelt å droppe kampen. Det er jo kriiiiiise om de ikke får vært med på en trening, til og med ;)

Ser du har svart allerede, jeg hadde nok også spurt og latt ungen få bestemme selv (men jeg vet allerede svaret :P )

Anonymous poster hash: cbf87...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...