Gå til innhold

MA i uke 19, fortsatt spotting..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

var gravid og i 19 uke da babyen døde.

de fant ingen feil på baby, men hadde melatonøst navlesnorfeste eller hvordan det skrives.

Dette er nå snart 3 mnd siden. Rok 6 uker flr første mens kom etterpå, da den var ferdig spottet jeg flere ganger alt ifra 1 dag og opp til flere dager på rad med spotting. Har hatt mens for andre gang siden jeg mistet nå, men spotter fortsatt på samme måte. Kan ha flere dager med brunrød mensblødning, og skjønner ikke helt at dette er normalt? Har alltid hatt regelmessig mens tidligere, og aldri vært plaget med spotting! Er det flere som har/ har hatt det slik..? Er det vanlig etter MA og utskraping i flere månder?

 

Takk for svar:)

 

Anonymous poster hash: ca72f...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spotter en god del etter utskrapningene. Den gangen jeg blødde kontinuerlig i et par tre måneder var en av de gangene jeg hadde rester. Kan det være det du har? Veldig trist at du måtte gjennom MA :( Etter den siste utskrapningen min i februar pleier jeg å spotte i lang tid etter hver mens. Aner ikke hvorfor, men det er veldig irriterende.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig å høre :( på en måte godt å høre at det er normalt, men trodde ikke det skulle være så mye spotting etter MA og utskraping.forstår det slik på det du skriver at du har mistet flere ganger, så trist:( unner ingen å gå gjennom sånt.. Slapp heldigvis å blø konstant så lenge son du gjor, det kan ikke ha vært noe serlig:/

skal til legen i morgen, så får høre hva hun tror da:) jeg har hørt man ofte får infeksjon om det er rester igjen som ligger der så lenge uten å bli oppdaget? Her kommer spottingen somregel en uke etter endt mens og varer noen dager, ellers er det mer som brunlig utflod i litt større mengde som dukker opp innimellom, utrolig irriterende ja:(

tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen som skyldes rester etter utskrapning kan også stoppe opp før det starter igjen litt på og av. Jeg har mistet flere ganger ja. 6 MA, 1 kjemisk og 7 utskrapninger. Det er ikke noe jeg tar lett på :(

En kan få infeksjon ja, men det viser ser evt. i høy crp og feber. Du kan absolutt få en oppfølging med invendig ul for å sjekke om spotting skyldes rester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å høre:( du har virkelig gått gjennom nok hører jeg! Legen i dag mente det var helt vanlig å ha det slik etter en utskraping, for min del var dette første MA og utskraping, hatt 2 SA tidligere, da ordnet kroppen opp alt selv.. Men om det fortsetter skal jeg få innvendig ul for å se etter rester, så får vel bare smøre meg med tålmodighet enn så lenge. For min del som alltid har hatt regelmessig mens føles det i alle tilfeller ikke normalt ut, enda der ikke er tegn på noe infeksjon enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...