Gå til innhold

Feil kjønn på ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne fikk akkuratt en liten baby som skulle hete Sandra etter hennes mormor. Barnerom er malt, rosa klær og tepper handlet inn og ut kom Aleksander. Hele familien var fått seg en god latter og mor og far tar det med et smil.

Jeg venter selv ei jente og har handlet noe, men har masse jentete fra storesøster fra før. Tror jeg skal handle kjønnsnøytralt fremover gitt.

Noen fler som har fått opplyst feil kjønn?

Anonymous poster hash: 59b13...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kusine ventet en Martine og ut kom Martin. Og det etter fire UL der kjønn ble bekreftet.

Ubegripelig. :)

Anonymous poster hash: 7f1f0...853

Skrevet

Ja, vet om et par det har skjedd med.

Men du; prøv å kjøp noe tøy som er kjønnsnøytralt.. det er svært vanskelig å finne, og irriterer i grunn fletta av meg :)

Skrevet

Bare hørt om ett tilfelle.

Anonymous poster hash: bcc2c...323
Skrevet

Har en venninne som fikk opplyst at hun ventet en jente. Gutten måtte reise hjem i rosa tøy fra føden. :)

Skrevet

Vanligst at de tar feil av jente, og at det kommer en gutt i stedet. Skjedde med en kollega av meg. De ventet på en lillesøster men ut kom en lillebror!

Skrevet

Min kusine ventet en Martine og ut kom Martin. Og det etter fire UL der kjønn ble bekreftet.

Ubegripelig. :)

He, he... Jeg kjenner noen som ventet en Martin, og fikk Martine i stedet:-)

Anonymous poster hash: 9310c...7b0

Skrevet

Vanligst at de tar feil av jente, og at det kommer en gutt i stedet. Skjedde med en kollega av meg. De ventet på en lillesøster men ut kom en lillebror!

Det er en myte, like stor feilmargin både ved jente og gutt... Jenter kan ha forstørret kjønnsorgan og mistolket som gutt.

Anonymous poster hash: affec...47a

Skrevet

Jeg fikk vite gutt på 2 ultralyder, ut kom en jente :D

Vanligst at det skjer feil motsatt vei

Skrevet

Hahaha, så snodig! Dere som fikk vite et annet kjønn en hva det var, så dere aldri "beviset"? Vil tro at når man får se bilde av kjønnslepper eller en penis er det rimelig bankers hva det blir ;-)

Nesten for utrolig til å være sant HI, 4 ultralyder?? Av samme lege eller?

Anonymous poster hash: 82315...96a
Skrevet

Leste for ei stund siden her inne at ei som hadde 3gutter fra før og skulle få sin 4 gutt...men hun fikk ei jente....Er litt spendt selv her...har fått høre gutt selv på en ultralyd men på usikker på en av de....har selv 3guttter fra før.Så blir spennende å se hva jeg selv får.

Anonymous poster hash: f8a12...e9b

Skrevet

Hadde 4 gutter og fikk beskjed om at det var jente på veg. 4 uler men følte heile tida at gutt var der. Og Gutt kom.

Anonymous poster hash: 8f425...a69

Skrevet

Nå begynner jeg å bli nervøs her, har bare ordinær ul å vise til men har veldig klare bilder av "utstyret" hennes.. JM så også bildet på neste kontroll og hun sa også at dette er jo veldig tydelig. Hadde OUL i uke 19.

*Går igjennom listen med alle de rååååsa tingene i hodet mitt*

Skrevet

Nå begynner jeg å bli nervøs her, har bare ordinær ul å vise til men har veldig klare bilder av "utstyret" hennes.. JM så også bildet på neste kontroll og hun sa også at dette er jo veldig tydelig. Hadde OUL i uke 19.

*Går igjennom listen med alle de rååååsa tingene i hodet mitt*

Hehe. Samme her. Tre UL og jente hver gang. Hmmmm.

Skrevet

To jeg kjenner har fått opplyst jente og ut kom gutter :)

Derfor kjøper jeg bare kjønnsnøytrale ting.

Anonymous poster hash: c0c28...8e4

Skrevet

Tror ikke man skal stole på OUL om man ikke får selv se kjønnet til barnet, nei :) Ganske utrolig at jordmor/lege kan ta feil på 4 (!!I) ultralyder.

Anonymous poster hash: 82315...96a
Skrevet

Ei venninne av meg fikk vite hun venta jenta, det lilla barnerommet ble en gutt sitt for å si det sånn :-)
Ventet jente, ut kom lillebror :-)

Anonymous poster hash: 76c81...a4c
Skrevet

Har blitt fortalt på 3 ultralyder at det er en gutt der inne, men nå sist ble jeg fortalt at det mest sannsynligvis er en jente.. ja ja.. Vi får vel se om noen uker!  :fnise:

Anonymous poster hash: 6a8f2...1ab
Skrevet

Var ikke så lett å ta feil på 3d ultralyd der man så tissen ;)

Anonymous poster hash: 89e3a...f51

Skrevet

Er det ingen som har noe følelser for hva det blir? Er det bare meg det er noe rart med? Venter nr 3 nå og jeg har aldri vært i tvil om hva det blir. Har visst det inni meg fra dagen jeg kjente je var gravid :) først jente så gutt og nå jente igjen. Ul har vist rett hver gang :)

Anonymous poster hash: e60f7...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...