Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Som oppfører seg rart? Vi har en 7 år gammel omplasserings tispe som alltid har vært pappajente. Hun er litt nervøs av seg og har aldri turt å gå i trappen ned til soverommene.. Jeg er 26 uker i dag og de siste ukene så har hun ikke sluppet meg av syne, selv om jeg går ned for å re opp senger, vaske tøy eller ta meg en dusj.. Hun har faktisk kommet ned helt på egenhånd.. Hun har også blitt en skikkelig mammajente og skal være i nærheten av meg og magen hele tiden, mannen er nesten litt misunnelig. Snodige dyr. Andre med morsomme, koselige dyrehistorier? Anonymous poster hash: db54e...11d
klg,2 boys now:) Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Ja vår hun fulgte meg konstant og ville gjerne ha hodet ved magen da jeg var gravid. Den natta fødselen startet satt han konstant ved min side og vi telte rier💕💕😜mens den kommende far lå og sov enda.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Det sies at hunder og dyr generelt merker at mor er gravid. Vår hund var veldig interessert i venninna mi da hun gikk gravid, skulle bare bort til henne! Jeg gleder meg til jeg også (forhåpentligvis snart) kan oppleve det snart Anonymous poster hash: e17e2...f7d
Optatium Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Vår hund dilter etter og har blitt enda mer mammajente enn før :-P Hun passer på meg når jeg sover, dytter teppet inntil meg, følger meg hvor enn jeg går og velger meg fremfor andre om vi deler vei :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Hunden vår merket jeg ikke noe på, men katten vår ble plutselig livredd for meg en periode. Han er livredd andre mennesker enn oss. Må ha vært noe med lukten min. Anonymous poster hash: 062de...ed5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Hunden min ligger ofte med hodet i fanget mitt. Han vet når lille er våken og da dytter han litt på magen med nesa. Han passer ellers veldig på meg. Anonymous poster hash: bc689...2d9
henriksen Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg har en relativt stor hund som passer på at andre hunder ikke kommer bort til meg for tiden. Om det er noen som prøver seg, går hun i sirkler rundt meg til den andre hunden gir opp. Ingen aggressive tendenser, bare litt søtt. Hun ligger også utenfor badedøra når jeg er der inne, og passer på at alt går greit.
klishe89 Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg har hund, men tror ikke han har merket noe Veldig tidlig så kanskje det kommer, men han går/tråkker over meg som han pleier, ligger der han pleier og dilter etter meg eller mannen som han pleier
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Hunden her forandret også oppførsel veldig da jeg ble gravid, de sier dyrene kan "høre" hjerteslagene til babyen i magen og merker at vi er gravide, men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. Hunden vår har litt gjeteinnstinkter og det merktes godt da babyen ble en toddler, hunden sirklet inn ungen hele tiden og hindret han i å gå for langt, selv inne i vår egen hage Anonymous poster hash: c449d...8d4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Det var sånn jeg begynte å lure på om jeg var gravid med andremann- bikkja som (igjen) begynte å oppføre seg som en tulling. Han lukta på meg som om jeg hadde mensen, han slapp meg ikke av syne, fulgte etter meg overalt, var overbeskyttende på tur, ville ikke gå ut på do uten meg osv. Helt koko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå