Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hei, jeg testet negativt for toxo, vil det si at jeg ikke har det/er smittet? Legen er opplyst om at vi har katt, og i smsen jeg fikk sa han at jeg må teste meg 2 ganger til (i slutten av 2 tri og i midten av 3 trim.) Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 3503a...283
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Ingen? :-/ Anonymous poster hash: 3503a...283
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Betyr at du ikke har toxo og må være forsiktig/følge rådene. Anonymous poster hash: b9021...4a3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jeg tror du må teste deg 2 ganger til fordi du testet negativt pga at da har du ikke antistoffer i deg. Men jeg måtte ikke det. Noen leger er vell nøyere enn andre. Bare vask hendene etter du har kost med katten. Alt med måte..men du skal ikke være i nærheten av kattedoen. mye hysteri altså!! Det er meget få som blir smittet av det av alle de fødene i norges land hver dag som føder. Tror det er 5% i året. Men det har jo noe med hygiene å gjøre. Mange som lever i en svinesti.. Anonymous poster hash: e1235...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå