Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Vi har felles barn og må kunne sende korte beskjeder ang barn og samvær mellom oss via et mellomledd, men hva om mellomleddet blir bedt om å videresende trakasserende meldinger? Anonymous poster hash: d9a04...fe0
<3 mine søte små<3 Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Da ville jeg fått en nytt mellomledd. Evt tatt en tlf til politiet
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Den som har besøksforbudet har ikke lov til å kontakte deg på noen måte, heller ikke via andre. Dere kan ha et mellomledd som f.eks henter og leverer barnet ved samvær, som oppgir klokkesletter og andre viktige beskjeder, men utover det, kan ikke vedkommende kontakte deg på noen måte Anonymous poster hash: 13846...bf2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Den som har besøksforbudet har ikke lov til å kontakte deg på noen måte, heller ikke via andre. Dere kan ha et mellomledd som f.eks henter og leverer barnet ved samvær, som oppgir klokkesletter og andre viktige beskjeder, men utover det, kan ikke vedkommende kontakte deg på noen måte Anonymous poster hash: 13846...bf2 Barnet er stort nok til å dra frem og tilbake selv. Mellomleddet videresender SMS mellom oss og er en venn av meg. Den trakasserende meldingen kom som et svar på en beskjed jeg måtte gi. Det står i meldingen at det burde bli arrangert dødsstraff for meg, men det kan han dessverre ikke ordne med sånn som ting er akkurat nå, Sånne ting har antageligvis blitt så dagligdags for meg at jeg har vansker med å finne tilbake til grensen for hva som er akseptabelt. Jeg ser når jeg skriver det ned nå, at det mest sannsynlig er litt over the top Anonymous poster hash: d9a04...fe0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Det der er laaangt unna greit å skrive.. Anonymous poster hash: ed0cc...bc1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Dette melder du i fra om til politiet! Og vedkommende som er mellomledd må jo være stokk dum! Han kunne heller sagt til den som skrev meldingen at dette ikke er akseptabelt. Anonymous poster hash: 2cba9...6d7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Jeg ville også stoppet samvær når faren er så psykisk ustabil. Anonymous poster hash: 2cba9...6d7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Jeg ville også stoppet samvær når faren er så psykisk ustabil. Anonymous poster hash: 2cba9...6d7 Bevis det. Det må bevises at han er såpass psykisk ustabil at han ikke kan ha omgang med barn. Så lenge han ikke påvirker barnet på en slik måte at barnet selv ser den negative påvirkningen og stresset han skaper, står samværsretten i hevd. Barnets mening skal tillegges vekt, så hvis barnet har lyst på samvær, skal det ha samvær. Anonymous poster hash: d9a04...fe0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Dette melder du i fra om til politiet! Og vedkommende som er mellomledd må jo være stokk dum! Han kunne heller sagt til den som skrev meldingen at dette ikke er akseptabelt. Anonymous poster hash: 2cba9...6d7 Vedkommende som er mellomledd gjør meg en vennetjeneste. Det er ikke mange som hadde villet stille seg disponibel til det. Det er jo ikke lett for han/henne å sile ut hva som skal videre eller ikke. Ofte er slike ting flettet sammen med beskjeder som må frem. Anonymous poster hash: d9a04...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå