Gå til innhold

Hva betaler du i forsikringer pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva anses som dyrt? Føler jeg betaler veldig mye pr mnd, men ser ikke hva jeg kan velge bort, eller hvordan jeg kan få ned kostnaden på forsikring. Føler jeg betaler veldig mye.....

Anonymous poster hash: 7f0bc...18d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hus, to biler, reise, innbo (tror det var alt) betaler jeg i overkant av 900kr på i mnd.

Har Vardia forsikringsselskap.

Anonymous poster hash: 74ba7...49a

Skrevet

Hus, hytte, 2 biler, barneforsikring, innbo: 1900 i mnd.

Person: 470 i mnd

Trygg

Skrevet

To hus, et innbo, låve, to biler, to barn, reise og 1 livsforsikring i trygg 2200i måneden, synes det er dyrt og itilegg er det høy egenandel alt så jeg må sette meg inn i vilkårene før jeg bestemmer meg for å evt bytte..

Anonymous poster hash: 00fb4...f26

Skrevet

Hus, to biler, reise, innbo (tror det var alt) betaler jeg i overkant av 900kr på i mnd.

:o Ja, da må jeg virkelig se an forsikringen vår.... Betaler litt over 2000kr og jeg har bare 1 bil, liten leilighet, reise, innbo, uføre, barneforsikring og livsforsikring  :( pluss at jeg betaler forsikring på dyrene for ca 500kr i mnd. Hi

Skrevet

900kr: Ulykke, to barneforsikringer, innbo, bil, katt og hund

Skrevet

Hvilket selskap? Hi

Skrevet

:o Ja, da må jeg virkelig se an forsikringen vår.... Betaler litt over 2000kr og jeg har bare 1 bil, liten leilighet, reise, innbo, uføre, barneforsikring og livsforsikring  :( pluss at jeg betaler forsikring på dyrene for ca 500kr i mnd. Hi

Uføreforsikring koster ofte en del, men svært fornuftig at du har uføreforsikring. Men 500 per måned for dyr?

Anonymous poster hash: 1e016...b4c
Skrevet

Uføreforsikring koster ofte en del, men svært fornuftig at du har uføreforsikring. Men 500 per måned for dyr?

Anonymous poster hash: 1e016...b4c

2 hunder og 2 katter. Det har lønt seg å ha den, har allerede måttet bruke forsikrignen på 3 av 4.

Skrevet

Hvilket selskap? Hi

ulykke, innbo og barneforsikringene koster 388.- i mnd: Tryg

Bil: 191.- Enter

Dyr: Agria 354.- 

Skrevet

Jeg har If. 

Bil: 950 ca i måneden (relativt ny bil, min første bil så liten bonus, og de beste betingelsene de har i 3 år)

"Resten", dvs  reise, innbo med grense på 100 000 (pendler til liten hybel akkurat nå, mannen har for selve huset),  personforsikringer (uføre (ulykke og medisinsk, utbetalingene starter etter 12 mnd sykemelding og ikke etter vedtak), akutt sykdom, livsforsikring), også omtrent 900 i måneden. 

Totalt omtrent 1800, men da er jeg dekket for det som dekkes kan. (Vi har ikke barn enda, så det er ikke aktuelt foreløpig ;) )

Jeg har prioritert gode forsikringer, det er viktig for meg. 

Anonymous poster hash: 141cf...597
Skrevet

Ca 1000 kr. 3 barn 2 voksne 2 biler 1 campingvogn 1 båthenger tabbeforsikring innbo.tror jeg ikke har glemt noe. Har jernbanepersonalet, den billigste og en av de neste i landet.

Anonymous poster hash: 49987...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...