Gå til innhold

har dere bytta ut sommerdynene til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å bytte til vanlig dundyne, er ganske kaldt om natten, rundt 19 grader på soverommet når vi legger oss..

Anonymous poster hash: 3ab1c...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 grader er da ikke kaldt på soverommet??

Svar på spørsmålet ditt; nei - vi venter til det er senhøst eller vinter. Våre barn sover med åpent vindu hele året og derfor er der godt å ha vinterdyne når det faktisk ER kaldt

Anonymous poster hash: aea08...501

Skrevet

Har hatt ei sommer- og ei vinterdyne å velge imellom hele tiden jeg. Jeg lar ikke ungen ligge med iskalde hender, føtter og lår bare fordi det er sensommer. Aldri vært syk. Du høres ut som en bitter bedreviter du over her. Du bestemmer ikke hva andre synes er kaldt og ikke.

Bruk dyner, tepper, klær etter hva DU føler ditt barn trenger du HI, navn på årstid har ingenting med å fryse/svette å gjøre, men temperatur, trekk og nedbør har..

Anonymous poster hash: 9507b...eb0

Skrevet

Har aldri hatt mer enn en babydyne. De varmeste nettene sov de under et lett teppe, ellers brukte de samme dyna hele året. Om vinteren var det ca 14 grader på soveromet. De var aldri kalde selv uten dundyne.

Anonymous poster hash: 6d4f0...150
Skrevet

Hvis det er 19 grader på soverommet, tror jeg babyen fort kan bli veldig varm under en dundyne.

Vi skiftet akkurat over til de tykke vinterdundynene på vårt soverom. Der er det nå under 10 grader om natten(vindu helt oppe) og det er blitt for varmt slik at jeg må tilbake til den tynne dundynen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...