Gå til innhold

Seriøst, hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært en tur på Fretex, hvor jeg opplevde noe jeg egentlig ble ganske sur for, men klarte ikke si noe der og da.. 

Fant meg en helt nydelig bluse, og den lå i kurven mens jeg gikk rundt og kikket i butikken. Mens jeg står og kikker i et stativ, så kommer det ei annen kjerring og tar opp blusen fra kurven min. Hun sier til meg at kjære deg,denne blusen kler da ikke deg. Så tar hun blusen og går for å betale.

Jeg står sjokkert igjen og gaper..rekker ikke gjøre noe før hun er ute.. vet det ikke er

allverden, og er ikke blusen som er problemet, men at folk kan være så frekke... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 42df5...92c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Uff, folk gjør de rareste ting. Man blir litt satt ut av slike folk. Men, jeg hadde nok sagt noe.

Anonymous poster hash: d708a...19a
Skrevet

Dagens :huh:

Skrevet

Hadde løpet etter henne og lugget blusen ut av hånden hennes. Kanskje lugget henne litt i håret også  :filer:

Skrevet

Har akkurat vært en tur på Fretex, hvor jeg opplevde noe jeg egentlig ble ganske sur for, men klarte ikke si noe der og da..

Fant meg en helt nydelig bluse, og den lå i kurven mens jeg gikk rundt og kikket i butikken. Mens jeg står og kikker i et stativ, så kommer det ei annen kjerring og tar opp blusen fra kurven min. Hun sier til meg at kjære deg,denne blusen kler da ikke deg. Så tar hun blusen og går for å betale.

Jeg står sjokkert igjen og gaper..rekker ikke gjøre noe før hun er ute.. vet det ikke er

allverden, og er ikke blusen som er problemet, men at folk kan være så frekke... :sjokkert:

Hvordan kunne hu vite at den var til deg? Hadde nok fått sjokk om jeg opplevde det selv.. Må jo nesten bare le!
Skrevet

Jeg hadde sikkert blitt veldig satt ut, og så kommet på alt jeg burde ha sagt først når det var for sent.

Utrolig drøyt, nesten så jeg må le!

Skrevet

hahaha, nesten så jeg tror det var et skjult kamera der, haha

Anonymous poster hash: eb1d8...47c
Skrevet

Dette er sånne dikte-historier som egentlig ikke skjer i virkeligheten. Og jeg går ut fra at dette har du bare funnet på?

Anonymous poster hash: 7cb9f...fcb
Skrevet

HI her. Nei dette er faktisk sant, tro det eller ei. derfor jeg ble så satt ut...

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Wow, toppen av frekkhet vil jeg si. Litt sånn, er det muuuuuuulig! Hvor får de frekkheten fra liksom.

Skrevet

Utrolig!

Synd du ikke kom på å si noe til henne, for det burde du ha gjort :)

Folk er rare, sier jeg bare....

Anonymous poster hash: 66d14...5e4

Anonymous poster hash: 66d14...5e4
Skrevet

At noen er så frekke forundrer meg ikke - at noen lar noen gjøre dette uten å protestere forundrer meg (SÅ raskt går det ikke å betale på Fretex). Hadde nok gått etter henne ut døra også (og jeg er rimelig saktmodig av meg med lang lunte sånn til vanlig). 

Anonymous poster hash: 0dbf0...582
Skrevet

Men det finnes sinnsykt mye rare folk i verden så jeg tviler ikke sekund på at det er sant :P jeg hadde også blitt satt ut. "What die just happen?!"

Skrevet

Men det finnes sinnsykt mye rare folk i verden så jeg tviler ikke sekund på at det er sant :P jeg hadde også blitt satt ut. "What die just happen?!"

Did for pokker. Ingen som døde heldigvis

Skrevet

Men i alle dager da! Kjenner jeg blir fly forbannet på dine vegne! Hadde lett gått etter henne og spurt ka fa...hun tror hun driver på med! Makan til frekkheter!

Anonymous poster hash: 852d0...0c8

Skrevet

Hahaha, for en syk opplevelse! :P man kan jo ikke gjøre annet enn å le og tenkte at heldigvis er de fleste bedre skikka enn det ;) det kan jo hende hun var syk, og da er det kanskje bare en mindre sjarmerende bivirkning. Man får nesten håpe hun ikke er helt oppegående :P

Anonymous poster hash: be790...e44

Skrevet

Til damas forsvar, hun kan jo umulig være helt oppegående......Kanskje stukket ut en tur uten støttekontakten sin :P

Skrevet

Å ja, den episoden på 2 broke girls så jeg å, veldig rart at de skulle møte hun som snappet til seg t-skjorten overalt etterpå...

Anonymous poster hash: 31401...c5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...