Gå til innhold

Mannen min tar ikke initiativ til sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har vi ikke hatt sex siden en uke før jeg begynte på hormonsprøytene.. Jeg er ikke utrolig seksuell av natur, men sex er herlig når man har sex..

Nå har vi ikke hatt sex på 5 mnd og jeg har spurt han hvorfor og han er redd for at det skal skje noe..

Har ikke morkaken i en posisjon som gjør at det er farlig å ha sex, men jeg hadde noen småblødninger i uke 11-12 fordi morkaken lå lavt.

Jeg har vært mye kvalm og sexlysten har da selvsagt ikke vært tilstede.

Og i det siste så har jo bekkenløsningen kommet og jeg går som om at noe sitter fast mellom beina mine..

Når jeg leser hva jeg har skrevet så skjønner jeg egentlig hvorfor jeg ikke er like "hot" som før..

Bare glem det.. Får vente til etter fødsel å se hvor mye seksuell energi melkespreng gir..

Anonymous poster hash: 4f408...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Ikke noe gøy å ha sex når tankene surrer rundt den lille og om barnet blir skadet osv.

Sånn tenkte mannen min i 8 måneder. Ble så klart frustret, men respekterer han såpass!

Sexen var tilbake når lille var 3 måneder gammel :)

Anonymous poster hash: 1bdf2...4a6

Skrevet

Helt normalt :) De fleste menn "grøsser" av tanken når man er gravid :)

Kjedlig for deg, men han gjør det nok ikke for å være ekkel med deg eller noe slikt :)

Anonymous poster hash: 2fee6...5ba
Skrevet

Godt å høre.. Bare trist siden jeg før svangerskapet veldig tydelig kunne tenne han med bare et blikk.. Men nå hjelper det i allefall ikke å kle av meg.. :) Jeg har beholdt kroppen min, men bærer lavt og magen har da selvsagt virkelig poppet ut.. Han synes magen er flott, veldig flott og han koser og susser, men ikke på en seksuell måte..

Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet. :)

Skrevet

^ HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...