Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg får innimellom noen røde "kviser" ulike steder på kroppen. Det kan være på låret, på armen, på halsen, på hånden, på foten, på brystet, på kinnet, kort sagt overalt, men ikke på typiske "kvisesteder" som panne, nese eller hake. Utslettene likner kviser, men er mye mer langvarige. De kan holde seg mange uker, noen over en måned, kanskje til og med to. I begynnelsen likner de en kvise, så flater de på en måte ut litt. Noen får da et litt tørrere hudlag på toppen (ikke veldig synlig, sikkert bare jeg som ser det fordi jeg følger med på dem). Noen ganger blir de gule, som en kvise, andre ganger fortsetter de bare å være røde til de forsvinner. Noen ganger kan de begynne å klø etter at jeg har hatt dem en stund. Mange av disse kvisene etterlater også et slags arr, i form av en rødlig/blålig flekk (som ikke står opp fra huden), altså som en slags bloduttredelse eller blåmerke. Jeg har ikke mange av dem, men jeg har stort sett en (eventuelt to) hele tiden siden de varer så lenge. Hva i alle dager kan dette være for noe? Har noen andre hatt noe slikt? (Føler meg definitivt som en hypokonder hvis jeg skal gå til legen med dette...). Anonymous poster hash: 3e023...467
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 dytt Anonymous poster hash: 3e023...467
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg har AKKURAT det samme. Har trodd det har vært kviser og forsøkt å knipe dem, har trodd det har vært en eller annen form for allergisk reaksjon eller eksem, men det bedres ikke på hverken kortison eller fucidin (?). salver. Har vært i kontakt med to ulike leger og ingen av dem vet hva det kan være....Må til hudspesialist Anonymous poster hash: 20c92...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå