Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Ja, DILL, jeg blir gal. Føler jeg tørner snart. Ikke DILL som i urten altså. Men DILL som at min8 år gamle datter DILLER noe aldeles kolosalt på badet. Nå er det så mye kjekt på tv. Hun begynner å bli stor, og Idol er jo toppen, og Masterchef, og Kjolen som sier Ja, osv. Så vi koser oss med ett fint tvprogram, varierer hva, finner vi ikke noe ser vi litt på en film, fra kl 20 til 21. Og,Bare for å si det, tv står ikke på her ellers. Kun fra 20 til 21. Men da, når kl er 21 og vi skal på badet, å himmel for ett DILL. Jeg er med henne da, på badet, av "medisinke" grunner må jeg være med henne og hjelpe henne med en del ting. Så jeg kan ikke bare sende henne på badet. Men kl 21 har jeg svært liten tolmodighet, og hun DILLER. Hun skal ta tankrem på kannkosten, og står og tar tannkosten frem og tilbake igjennom strålen, frem og tilbake og frem og tilbake....... Står og ser på seg selv speilet, og kaster på håret, og smiler og gjeiper, og lager søte fjes og rare fjes, og synger og nynner og traller. Så skal hun plutselig drikke, og henter kppen sin og fyller den og tømmer ut,og fyller den og tømmer ut,og fyller den-drikker en dup. g så tømmer hun ut og fyller og drikker en syp. Så skal hun på do, og der sitter hun og dingler med beina, mikler med papiret, bretter det, og slipper det ut, og nkørver det sammen, og så forteller hun en masse fjas og tull og alt mulig og alt og ingenting, og jeg ramler av lenge før hun kommer til noe eventuelt poeng. Så ser hun seg i speilet gjen, og studerer neseboret, og viser at hun kan lage grimaser. Innimellom sier jeg "kan du være så snille å pusse no???" Enten overhøere hun meg, eller så får jeg beskjed om å slutte å mase. Vent litt da mamma, og så skal hun synge, men da synger hun sånn overdrivende. Jeg blir gal. Det kan ta 30 minutter dette...................... Hun er jo sååå søt der hun står å fjaser seg til i speilet, men jeg kan jo ikke vise henne det. Jeg brøver å vise henne at jeg blir irritert, så hun ser jeg sukker,og ter bort, og hun blir sur og annklager meg for å være sur, og himle med øynene- Nei da mamma er ikke sur,kan du ikke bare pusse, sier jeg påtatthyggelig- Ååååååååååååååh jeg ser du bare later som sier hun surt..... Men hun diller sånn---- Er det vanlig å dille sånn på badet når maner 8-9 år?? Er det bedre at jeg godttar dillingen, og hun bruker 40 minutt og vi er blide begge to, eller er dillingen noe jeg skal slå ned på, og jeg skal få slutt på, hvilket ender med kanskje 15 minutt på badet og begge er sure?? Jeg hater DILL.... Men man skal velge sine kamper....ikke sant...... og denne kampen, bare å velge den bort vel..... For dersom vi begrynner å krangle spiller hun skitne triks da............. -.jeg føler at du ikke elsker meg -du brur deg ikke om meg du -du er sur heile tia du bla bla bla................... Hun vet jo at jeg elsker henne, det forteller jeg henne hver dag, kanskje til ogmed for mye. Jeg gjennar meg selv til det kjedosommelige, jeg elsker deg, du betyr alt for meg, du er god nok som du er, , vi klemmer og koser, og er mye sammen, så det er ikke sant at hun føer slik, hun bare bruker de kortene i ett litt skittent triks..... bølla mi <3 Anonymous poster hash: c475d...a24
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Noen som kan synse litt, diller din jentunge på badet??? Anonymous poster hash: c475d...a24
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Når hun begynner ber jeg henne bli ferdig. Jeg spør ikke om hun kan være så snill å pusse. Jeg ber henne pusse
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Tipper hun gjør det kjappere om du sier hun skal gjøre det heller enn å spørre. Evnt. flytter du hele seansen til et kvarter før Idol, og er hun ikke klar når det begynner er det synd for henne, da går hun glipp av begynnelsen på programmet. Klokka 9 er det senga uansett. Anonymous poster hash: d7d17...8cd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Tuller du?! Du virker som en ekstremt umoden mamma. Anonymous poster hash: 6bbab...269
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Ta det før tv-programmet du... Da må hun selv ta ansvaret for å rekke å bli ferdig til kl. 20.00 Anonymous poster hash: 2d50f...4f9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Tuller du?! Du virker som en ekstremt umoden mamma. Anonymous poster hash: 6bbab...269 Javel, å hva begrynner du denne spydigheten med da? Anonymous poster hash: c475d...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå