Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg er 35 uker på vei, og fra jeg legger meg om kvelden og til utover dagen etterpå så går jeg med mensen murringer, og kjennes bak på ryggen nede med bekkenet og nedover mot lårene og inne i selve livmoren osv. Kjennes ut som helt vanlig mensen smerter, bare på litt flere plasser, hehe Er dette normalt når man er 35 uker på vei? tror ikke det er kynnere, siden magen strammer seg ikke. Og det er ikke vondt, bare kjempe ubehagelig, ihvertfall om natten :-/ Anonymous poster hash: 75aec...4aa
Salvador Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg hadde slik og det ble påvist tidlig modning, og jeg ble lagt inn for truende prematur fødsel i uke 30. Best å ringe føden og høre om du kan komme til en sjekk, for å sjekke om det er fare for at du kan føde for tidlig. Jeg fødte i uke 36
Mamma_til_2 Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg ville ringt føden eller fastlegen min for og få en kontroll.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Så det kan være et tegn på tidlig modning altså? såpass ja, men da får jeg ringe å høre med føden om hva de sier :-S Anonymous poster hash: 75aec...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå