Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 http://ipad.dagbladet.no/2014/08/28/nyheter/utdanning/skoler/arbeidsliv/islam/35001200/ Støtter denne høyskolen fullt it! Anonymous poster hash: fbee2...973
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best. Anonymous poster hash: 04abe...b27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg er student der, og støtter skolen. Anonymous poster hash: 23aef...c9a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Mange grunner for at de går med den vil jeg tro. Mange tullete grunner. Men den passer ikke i et industrialisert land uansett, der service er viktig. Støtter! Anonymous poster hash: 9a2b1...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Og syntes det er direkte frekt, og utrolig at de tørr å protestere fordi de ikke får gå slikt kledd! Anonymous poster hash: fbee2...973
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best.Anonymous poster hash: 04abe...b27 Jeg forstår godt at høyskolen beslutter at å kunne se ansiktet er nødvendig i en del yrker og utdannelser og støtter deres beslutning. Men uttalelsene dine om å sende "dem" til hjemlandet sitt er direkte dum. Du er kanskje ikke klar over at hjemlandet til en niqabkledd kvinne godt kan være Norge? Det er godt mulig at hun er norskfødt med foreldre av en annen etnisitet eller etnisk norsk konvertitt. Hvor mener du da hun skal sendes? Anonymous poster hash: 6aef7...20c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best. Anonymous poster hash: 04abe...b27 "Hjemlandet" deres er Norge dersom de er født her og er norske statsborgere. Synes slike kommentarer er tullete. Ellers støtter jeg forbudet. Nå ønsker jeg meg bare et forbud mot hijab på barneskolen. Det har ingen forankring i islam å dekke til barn, hijab er et plagg som markerer at man er kvinne. Anonymous poster hash: 34f62...ae4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best.Anonymous poster hash: 04abe...b27 Jeg forstår godt at høyskolen beslutter at å kunne se ansiktet er nødvendig i en del yrker og utdannelser og støtter deres beslutning. Men uttalelsene dine om å sende "dem" til hjemlandet sitt er direkte dum. Du er kanskje ikke klar over at hjemlandet til en niqabkledd kvinne godt kan være Norge? Det er godt mulig at hun er norskfødt med foreldre av en annen etnisitet eller etnisk norsk konvertitt. Hvor mener du da hun skal sendes? Anonymous poster hash: 6aef7...20c Hvor står det at de skal sendes noe sted??? Anonymous poster hash: 04abe...b27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 støtter. selv i de fleste muslimske land blir niqab av de aller fleste sett på som tullete. Anonymous poster hash: 809f7...82f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #13 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best. Anonymous poster hash: 04abe...b27 "Hjemlandet" deres er Norge dersom de er født her og er norske statsborgere. Synes slike kommentarer er tullete. Ellers støtter jeg forbudet. Nå ønsker jeg meg bare et forbud mot hijab på barneskolen. Det har ingen forankring i islam å dekke til barn, hijab er et plagg som markerer at man er kvinne. Anonymous poster hash: 34f62...ae4 Synes ikke sånne kommentarer er tullete i det hele tatt. Med de klesplaggene viser de klart og tydelig hvor de ønsker å være og det er ikke i Norge. Anonymous poster hash: 04abe...b27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #15 Skrevet 28. august 2014 Synes skolen er streng. Jeg fikk ikke gå i sovepose selv om det var minusgrader. Håret mitt stakk jo ut! Diskriminering! Anonymous poster hash: 37f94...c76
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #16 Skrevet 28. august 2014 Liker ikke at folk gjemmer ansiktet sitt om jeg skal kommunisere dem. Eneste unntak er masse minusgrader og vind. Da kan man dekke til det meste for å ikke fryse/bli syk. Det er krav om at mc-folk må ta av hjelmen når de skal betale bensin på bensinstasjonen - hva er kravet for henne tro? Anonymous poster hash: 0acc1...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå