Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 http://ipad.dagbladet.no/2014/08/28/nyheter/utdanning/skoler/arbeidsliv/islam/35001200/ Støtter denne høyskolen fullt it! Anonymous poster hash: fbee2...973
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best. Anonymous poster hash: 04abe...b27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg er student der, og støtter skolen. Anonymous poster hash: 23aef...c9a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Mange grunner for at de går med den vil jeg tro. Mange tullete grunner. Men den passer ikke i et industrialisert land uansett, der service er viktig. Støtter! Anonymous poster hash: 9a2b1...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Og syntes det er direkte frekt, og utrolig at de tørr å protestere fordi de ikke får gå slikt kledd! Anonymous poster hash: fbee2...973
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Støtter fullt ut. Hvis de vil gå sånn så kan de gjøre det i hjemlandet sitt. Der vil de nok trives best.Anonymous poster hash: 04abe...b27 Jeg forstår godt at høyskolen beslutter at å kunne se ansiktet er nødvendig i en del yrker og utdannelser og støtter deres beslutning. Men uttalelsene dine om å sende "dem" til hjemlandet sitt er direkte dum. Du er kanskje ikke klar over at hjemlandet til en niqabkledd kvinne godt kan være Norge? Det er godt mulig at hun er norskfødt med foreldre av en annen etnisitet eller etnisk norsk konvertitt. Hvor mener du da hun skal sendes? Anonymous poster hash: 6aef7...20c