Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Pappa er bipolar og alltid vært i full jobb, men kan ikke ha jobber som krever samarbeid. Han er perfeksjonist og flink, men må jobbe alene. Anonymous poster hash: 6a58b...71c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg er bipolar type 2 (den milde typen), er 50% ufør og jobber som hjelpepleier. Er flere grunner til at jeg er ufør da. Fungerer fint i jobb hvis jeg ikke jobber for mye, og presser meg for hardt. Får gode tilbakemeldinger på arbeidsplassen, og tror jeg gjør en god jobb. Anonymous poster hash: 66466...e1f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jeg er bipolar og har alltid vært i full jobb, med unntak av at jeg av og til får full stopp og blir sykemeldt en uke eller to pr år. Jeg har perioder der jeg ikke får gjort noe som helst, kjeder meg på jobb og er fryktelig deprimert. Føler meg til overs og unyttig, og gidder ingenting, ALT Er kjedelig. Jeg er helt utslitt når jeg kommer fra jobb, enda jeg ikke har gjort noe som helst iløpet av dagen. Så kommer perioder der ALT er morsomt, jeg er full av energi og ett skikkelig arbeidsjern. Jeg oppleves som humørsyk, men flink. Anonymous poster hash: b4f59...e37
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Har gått hjemme nå i 3 år pga lidelsen. Jeg ønsker meg så veldig-veldig sterkt ut i arbeidslivet igjen, men dessverre mener de lærde at jeg er for ustabil Når jeg arbeidet ble jeg oppfattet som den som sto på, tok meg bestandig av kunder og mange kom kun for å ta seg en prat. Var stedets komiker. Jobbet i en butikk for de som ikke forstod det Anonymous poster hash: 65639...02f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Hei! Jeg har bipolar 2. Etter utredning, medisin og gruppeterapi (fortsatt) fungerer jeg i jobb etter 5-6 år med mye sykemeldinger i korte eller lengre perioder. Fungerte dårlig, trakk meg unna kollegaene, jobbet best alene osv. Fikk utredning for 2,5 år siden og fikk et nytt liv Lykke til Anonymous poster hash: ec6e0...042
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Tusen takk for svar dere! Har dere greid å skaffe jobb på egenhånd eller ved hjelp av NAV? Anonymous poster hash: d1a11...d79
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Jeg har bipolar type 2, og studerer fulltid i tillegg til mye jobb og barn. I tunge perioder trenger jeg mye støtte hjemmefra, men de siste årene har jeg vært flink til å oppsøke hjelp med en gang depresjonen starter, og fått det regulert med samtaler og medisin. Jeg har en ganske fleksibel arbeidsordning som jeg har fikset selv. Anonymous poster hash: d69cd...c43
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Kollegaen min er bipolar og fungerer ganske så fint. Det går selvfølgelig opp og ned, og kanskje annethvert år er det en sykemelding på et par uker der vedkommende har gått på en skikkelig dårlig periode. Uansett en verdifull ansatt og ressurs og både bedriften og samfunnet. Vet at kollegaen skaffet jobben selv og er utdannet. Anonymous poster hash: e0733...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå