Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 De da romaner ala Sønnavind og morshjertet da? Klarer ikke helt se for meg nasjonalromantikken ! Hva tror du? "Hun tok bilen, raste avgårde så ladekabelen smalt av som en gitarstreng og kjørte etter han etter e18" Anonymous poster hash: 91625...ecf
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 De da romaner ala Sønnavind og morshjertet da? Klarer ikke helt se for meg nasjonalromantikken ! Hva tror du? "Hun tok bilen, raste avgårde så ladekabelen smalt av som en gitarstreng og kjørte etter han etter e18" Anonymous poster hash: 91625...ecf Om 200 år har vel menneskeheten kjørt jorda så til de grader i grøfta at om det skrives den type serier da, så handler de om den gangen lufta var ren og havnivået et helt annet. Anonymous poster hash: 6e530...dfc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 De da romaner ala Sønnavind og morshjertet da? Klarer ikke helt se for meg nasjonalromantikken ! Hva tror du? "Hun tok bilen, raste avgårde så ladekabelen smalt av som en gitarstreng og kjørte etter han etter e18" Anonymous poster hash: 91625...ecf Haha 😃 Anonymous poster hash: fff69...1cd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 De da romaner ala Sønnavind og morshjertet da? Klarer ikke helt se for meg nasjonalromantikken ! Hva tror du? "Hun tok bilen, raste avgårde så ladekabelen smalt av som en gitarstreng og kjørte etter han etter e18" Anonymous poster hash: 91625...ecf Om 200 år har vel menneskeheten kjørt jorda så til de grader i grøfta at om det skrives den type serier da, så handler de om den gangen lufta var ren og havnivået et helt annet. Anonymous poster hash: 6e530...dfc Sant nok .. Anonymous poster hash: 91625...ecf
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg skjønner ikke "humoren" din Anonymous poster hash: 94287...f5e
PrinsesseHengepupp Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Nostalgiske historier inneholdende minibankkort, engangsavfall, mobiler, sex og eksos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå