Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Ble litt paff. Plutselig er frosten her! Â Anonymous poster hash: 63cdf...238
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Væææ... hvor bor du?  Langt fra meg, håper jeg Anonymous poster hash: 2f1ff...38c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Her og.. Og smålig rim på bilen :S  Bor i Bodø! Anonymous poster hash: 2d068...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå