Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg har IPhone 4 og jeg har ikke nok minne får jeg beskjed om...men jeg har slettet mange app og har kjøpt ekstra Mb derfor trodde jeg det var ordnet. Men så i går at jeg har nesten 1300 bilder på mobilen..... Hva må jeg gjøre? Er ikke veldig god på pc...men mannen min kan det.... Sikkert ett dumt spørsmål, men jeg er operert i hodet og hukommelsessvikt Er det noen som kan svare? Blir veldig takknemlig : ) Anonymous poster hash: 96fe8...21d
Mamma_til_2 Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Du tar ladde ledningen til din tlf setter usb`n i pc og den andre enden i tlf, da skal det poppe opp en dialogboks på skjermen som spør deg om overførsel av bilder og filer til pc, trykk da på det som passer deg ang lagring. ikke ta ut tlf før det kommer opp at du nå trygt kan fjerne det tilkoblete apparatet.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Tusen hjertelig takk for hjelpen : ) Anonymous poster hash: 96fe8...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå