Gå til innhold

Barnevakt.. Soving osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnevakt på dagen lørdag, og jeg må reise ca 11.30!

Minstemann sover som regel ca 12-14, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det!

Jeg kan legge han rett før jeg drar.. Han klarer å sovne så tidlig også! Men da er jeg liksom borte når han våkner, og jeg er redd for at det blir vanskelig..

Alternativt kan barnevakten legge han ved tolvtiden.. Men han er ganske vanskelig å legge onsdagen, og protesterer endel.. Mye inn og ut osv..

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: ffb58...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagt han før jeg dro. Evt. be barnevakten om å trille tur?

Anonymous poster hash: fa3ff...5e5

Skrevet

Han sover i senga inne.. Triller hun tur kommer han i hvert fall ikke til å sovne!

Skrevet

Jeg ikke ha lagt han før jeg gikk.

Det gjorde vi en gang her,å etter det så våknet han hver natt i over en måned fordi han var redd for at jeg var gått fra han igjen.

Anonymous poster hash: 70cde...326

Skrevet

Etter å ha jobbet som barnevakt og dagmamma ser jeg ofte at legging kun er vanskelig for foreldrene.

Når jeg har lagt barnet så har det gått helt fint.

Så hun ene jeg jobbet som dagmamma hos,spurte om jeg kunne få sønnen hennes til å sove før jeg gikk fordi hun fikk han ikke til å sove på dagtid selv.

Skrevet

Etter å ha jobbet som barnevakt og dagmamma ser jeg ofte at legging kun er vanskelig for foreldrene.

Når jeg har lagt barnet så har det gått helt fint.

Så hun ene jeg jobbet som dagmamma hos,spurte om jeg kunne få sønnen hennes til å sove før jeg gikk fordi hun fikk han ikke til å sove på dagtid selv.

Ser den.. Men dillemaet er at dette er en ung jente som ikke har sittet mye barnevakt før. Hu har lyst til til å prøve seg, og vi trenger desperat en som kan sitte litt innimellom.. Derfor vil jeg ikke lesse altfor mye på henne i første omgang heller! samtidig så må jeg nesten tenke på hva som er best for barna først og fremst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...