Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Trenger tips! Etter en fjelltur forrige helg, og et lite fall har jeg utrolig vondt i venstre side av nakken. Kjente det først noen dager etter fallet. Går fra venstre side av hodet (ved øret) ned i nakken og ut i skulderen. Kiropraktoren min hadde ikke time før ut i neste ute, så skal en tur til legen for sjekk etterpå. Er det noe jeg kan gjøre selv? Mannen har prøvd å masere meg flere ganger om dagen, men føler ikke det hjelper. Anonymous poster hash: 61a03...036
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Sjekk om det er en god akupunktør i nærheten. Sørg for at du er avspent. Det er antagelig aller mest spenninger som gjør at du har vondt Vurder å varme skikkelig opp (gå en rask tur, svømme e.l.). Tøye forsiktig og hvil (sørg for at du hele tiden er avspent) Vurder å ta deg en "kur" med naproxen. Fire stykker fordelt utover dagen. Pass på at du spiser sammen med tablettene. Lykke til! (hilsen nakkeskadd) Anonymous poster hash: a783a...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå