Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Hvor lenge bør man jobbe i ny jobb før man kan begynne å prøve og bli gravid synes dere? Er det noen uskreven regel for dette? Jeg blir mest sannsynlig sykemeldt ganske fort også siden jeg tåler svangerskap dårlig😞 Anonymous poster hash: dff9f...4c1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Jeg er nylig blitt gravid og begynner i ny jobb om to uker, så jeg er ca seks-sju uker på vei når jeg begynner. Ikke ideelt, men vi har lov å bli gravide selv om vi begynner i nye jobber. Gruer meg til å si det til min nye sjef, men slik bør det jo ikke være. Anonymous poster hash: 49abc...3ed
FruAnonym Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Jeg begynner i ny jobb i oktober og lurer på det samme, så jeg følger med på denne tråden =) Tenker også på hvor mye man skal planlegge, vi vil gjerne ha vårbarn, men da blir det jo 2016-barn og det er så leeenge til... =)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Hvor lenge bør man jobbe i ny jobb før man kan begynne å prøve og bli gravid synes dere? Er det noen uskreven regel for dette? Jeg blir mest sannsynlig sykemeldt ganske fort også siden jeg tåler svangerskap dårligAnonymous poster hash: dff9f...4c1 Ingen uskreven regel så vidt meg bekjent. Jeg har ansatt personer som på intervju har opplyst at de er gravide. Så kenge man ansetter folk i fertil alder er det alltid en "risiko" for at de blir gravide. Anonymous poster hash: b87bb...71a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Snill pike syndrom. Graviditet er en naturlig del av livet. Kjipt der og da for arbeidsgiver, men sånn er det bare. Prøv når du føler for. Man er faktisk gravid og i permisjon en ganske kort tid av arbeidslivet Anonymous poster hash: a1e4d...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå