Gå til innhold

Kaffebønner og lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med på interiør på instagramen, og sett at mange nå på høsten har byttet ut sand med kaffebønner. Så her om dagen kjøpte jeg meg kaffebønner, som jeg puttet i forskjellige lysholdere. Kan jeg tenne på lys? Eller vil det smelte kaffebønnene?

Jeg er helt uvitende på dette her, så må spørre. 😔

Anonymous poster hash: 315e6...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: bdd7d...ec5
Skrevet

:fnise:Anonymous poster hash: bdd7d...ec5

Ok?

Skrevet

Kaffebønner smelter ikke, så du kan trygt tenne på lysene. Husker vi gjorde det på slutten av 90-tallet. 😊

Anonymous poster hash: 807e7...f39

Skrevet

Kaffebønner smelter ikke, så du kan trygt tenne på lysene. Husker vi gjorde det på slutten av 90-tallet. Anonymous poster hash: 807e7...f39

Tusen Takk for svar :)

Skrevet

Jeg gjorde også det mye for 10 år siden, det var ikke noe problem :)

Anonymous poster hash: 93a40...92e

Skrevet

Jeg lurer bare på: Dere som understreker at dere gjorde dette på 90-tallet og for 10 år siden, gjør dere det for å understreke at HI ikke må tro hun er in? 

Anonymous poster hash: 7c216...f50
Skrevet

Jeg lurer bare på: Dere som understreker at dere gjorde dette på 90-tallet og for 10 år siden, gjør dere det for å understreke at HI ikke må tro hun er in?  Anonymous poster hash: 7c216...f50

Tråd meg, bryr meg nada :D

Hi

Skrevet

Tråd=tro

Skrevet

Jeg lurer bare på: Dere som understreker at dere gjorde dette på 90-tallet og for 10 år siden, gjør dere det for å understreke at HI ikke må tro hun er in? Anonymous poster hash: 7c216...f50

Hi

Nei, var ikke sånn ment. Det er vel en trend som har kommet tilbake. Kan jeg spørre om hvilken instagramkonto du har sett det? Kanskje verdt å følge den?

Anonymous poster hash: 807e7...f39

Skrevet

Jeg lurer bare på: Dere som understreker at dere gjorde dette på 90-tallet og for 10 år siden, gjør dere det for å understreke at HI ikke må tro hun er in?  Anonymous poster hash: 7c216...f50

Hi

Det er jo fint, og det bør det heller ikke. Jeg lurer bare på hvorfor folk har behov for å si det. 

Anonymous poster hash: 7c216...f50

Skrevet

Jeg bruker mye telyseglass og staker med kaffebønner oppi. Har ikke hatt noen problemer med det.

Det er skikkelig deokorativt og flott, lukter godt gjør det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...