Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hmm.. Jeg nærmer meg 40 og har vært alene i to år nå. Er alene med tre barn. Kjenner at det begynner å bli ensomt. Savner en kjærest, en støtte i hverdagen. Har nok mistet litt håpet om å finne noen å dele livet med.. Men., så har jeg gjennom en aktivitet som en av barna er med på, møtt en mann som jeg vet er alene. Han er 7 år eldre enn meg. Har inntrykk av at han liker meg godt, og jeg tror han er en veldig snill mann, han er flink med barna osv. Men han har ikke utseendet med seg. Det er kanskje stygt å si, men det er sant. Han er halvveis skallet, og har et utseende som jeg normalt absolutt ikke ville falle for. Men så liker jeg ham jo for den han er. Er bare redd for at jeg ville like "hvem som helst" akkurat nå, siden jeg ikke har vært i nærheten av en mann på et par år og kanskje begynner å bli litt "desperat" . Blir så dumt om vi finner tonen og det blir noe mer.., og så dabber det av fra min side. Vil ikke såre noen. Uff, dette ble et rotete innlegg. Jeg er ikke så "simpel" at jeg dømmer folk ut fra utseendet altså, han er som sagt en fin mann. Er bare så usikker på om jeg kunne satset på ham. Anonymous poster hash: e8099...5b6
Mia_73 Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Det er jammen ikke mange menn som har en løvemanke når de har passert 30! Lite hår syns jeg definitiv ikke er en dealbreaker. Muligens at du ikke faller for utseende hans men personligheten, jeg tror at det har mye større sjans å bli noe varig. Og ikke glem, selv stygge mennesker blir pene dersom man ser på dem med forelskete øyer.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Høres ut som et dårlig utgangspunkt Hvordan har du følt det med ekser før? Du må like en du vurderer å bli kjæreste med Anonymous poster hash: b4808...ad5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Er du fit og deilig selv? Du er kanskje ikke forelsket nok, for hvis man er oppi ørene forelsket har ikke utseendet noe å si Anonymous poster hash: 68a42...ed7
Fandens Oldemor Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Når du rett og slett ikke synes han har utseendet med seg, kan det jo hende at det blir litt tynt. Et trekk her og der kan man vel alltids leve med, men hvis hele han er lite tiltalende i dine øyne synes jeg også det høres ut som et dårlig utgangspunkt. Foreslår at du bruker tid på å sortere tanker rundt denne mannen uten at du lar han få forhåpninger, og at du kanskje samtidig så godt det lar seg gjøre utvider det sosiale livet ditt litt for å se om det kanskje er noen du faller mer for der ute før du evt. hopper inn i noe. Eller kunne kanskje nettet være aktuelt? Det høres i alle fall ut som om du kunne hatt godt av å sjekke ut alternativene
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Jeg kunne ikke blitt sammen med en jeg ikke likte utseendet til. Det går jo på seksuell kjemi og tenning også. Det tenker jeg kanskje uteblir når man synes den andre parten er mindre pen...?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Utseendet er viktig for meg, men det betyr ikke at den andre må ha modellutseende. Han må ha et ytre jeg tiltrekkes av. Mennene jeg har vært sammen med har sett veldig ulike ut, så det er ikke godt å si hva som er det avgjørende, men de må ha "it". Har vært på date med menn jeg har møtt på nettet og visst fra første stund at det aldri vil kunne bli noe, uansett hvor hyggelig han er. Da jeg traff mannen min klikket noe på plass ved første øyekast, selv om han egentlig har et ganske ordinært utseende. Kjemien stemte fantastisk. Hvis du føler at utseendet taler mot ham og kan bli et problem, så bør du kanskje la det ligge. Anonymous poster hash: ab01e...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå