Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Er det slik at helsehjelp ifb svangerskap er gratis, men dersom en tar blodprøver eller andre undersøkelser som krever utstyr; så må en betale? Sist jeg var gravid betalte jeg aldri noe, nå må jeg tydeligvis det! Anonymous poster hash: bf038...98b
Fertila Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Den første undersøkelsen koster penger. Resten er gratis.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Svangerskapsrelaterte kontroller er gratid ja. Men ikke uvanlig at en må betale for utstyr, blodprøver, henvisninger osv. Har inntrykk av at det varierer fra sted til sted. Anonymous poster hash: ef144...ca3
nurantowen Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Har ikke betalt noe ifm lege/jordmorbesøk eller prøvetaking. Får også nytt urinprøveglass når jeg leverer urinprøve. Har kun betalt de gangene jeg har tatt prøver som ikke har noe med svangerskapet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Jeg betalte ingenting, selv om jeg tok blodprøver. Anonymous poster hash: 7d543...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå