Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 En familie med barn, hvor ville du reist? Strand og hotellstandard er ganske viktig. Anonymous poster hash: 4b34e...a13
Shamy Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Har bare vært i Ayia Napa, så kan ikke snakke for Fig Tree Bay. Sunwing hotellet til Ving er supert. Det er et familiehotell med barnebasseng og aktiviteter, bl.a talentshow på kveldstid :-) Kort spasertur til Nissi Beach. Fantastisk fin og barnevennlig strand :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Vi var nettopp på Callisto, og det var superbra, anbefales absolutt. Callisto er Star Tour sitt Blue Village i Agia Napa Anonymous poster hash: 1dedd...616
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 HELT klart Fig Tree Bay, Ayia Napa er en festeby uten like,der man ser fulle ungdommer både dag og natt.Det var fantastisk fint på Fig Tree,anbefales på det sterkeste!Så kan dere heller ta bussen til Ayia Napa om dere vil... Anonymous poster hash: db049...8b2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Fig tree bay uten tvil Anonymous poster hash: 1703f...a02
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 HELT klart Fig Tree Bay, Ayia Napa er en festeby uten like,der man ser fulle ungdommer både dag og natt.Det var fantastisk fint på Fig Tree,anbefales på det sterkeste!Så kan dere heller ta bussen til Ayia Napa om dere vil... Anonymous poster hash: db049...8b2 Var i Aya Napa i fjor i Mai - på Callisto- flott sted! Merket absolutt ikke noe til festing og fulle folk! Men mulig det et værre midt på sommeren! Anonymous poster hash: dc0ea...b9a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 HELT klart Fig Tree Bay, Ayia Napa er en festeby uten like,der man ser fulle ungdommer både dag og natt.Det var fantastisk fint på Fig Tree,anbefales på det sterkeste!Så kan dere heller ta bussen til Ayia Napa om dere vil... Anonymous poster hash: db049...8b2 Var i Aya Napa i fjor i Mai - på Callisto- flott sted! Merket absolutt ikke noe til festing og fulle folk! Men mulig det et værre midt på sommeren! Anonymous poster hash: dc0ea...b9a Ayia Napa er kjent for å være et festersted,mens Fig Tree er kjent for å være rolig og barnevennlig. Man kan helt sikkert bo helt ok på AN også,men da er man bare heldig, på FTB så er det ikke slik fyllekultur Anonymous poster hash: db049...8b2
Shamy Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 HELT klart Fig Tree Bay, Ayia Napa er en festeby uten like,der man ser fulle ungdommer både dag og natt.Det var fantastisk fint på Fig Tree,anbefales på det sterkeste!Så kan dere heller ta bussen til Ayia Napa om dere vil... Anonymous poster hash: db049...8b2 Var i Aya Napa i fjor i Mai - på Callisto- flott sted! Merket absolutt ikke noe til festing og fulle folk! Men mulig det et værre midt på sommeren! Anonymous poster hash: dc0ea...b9a Ayia Napa er kjent for å være et festersted,mens Fig Tree er kjent for å være rolig og barnevennlig. Man kan helt sikkert bo helt ok på AN også,men da er man bare heldig, på FTB så er det ikke slik fyllekultur Anonymous poster hash: db049...8b2 De eneste fulle menneskene jeg så på Agia Napa i september i fjor var midt inne i sentrumskjernen på de klassiske fyllebarene som Agia Napa dessverre er kjent for. På disse stedene drar man jo ikke med barn. Var veldig i tvil da jeg fant ut på flyplassen avreisedagen at det faktisk var Agia Napa jeg skulle reise til, men må faktisk si at jeg ble så overrasket over hvor fint det faktisk var der. Nå ligger riktignok hotellet jeg bodde på litt utenfor sentrum, men var midt i blinken for meg som ville ha en ferie for å slappe av i solen. Reiser faktisk tilbake dit om noen uker nettopp pga. av de hyggelig innbyggerene og ikke minst solen og stranden. Hvis du/dere liker taco/meksikansk mat, så MÅ dere dra på Los Bandidos. Der er det GOD mat og fantastisk god stemning :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Althea Beach Anonymous poster hash: af58d...252
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Fig tree Bay har en fin strand, og det er veldig stille og rolig der. Men veldig lite å finne på foruten strandliv. Ingen butikker å se i, utenom noen jalla souvernierbutikker. Den kjedeligste plassen jeg har vært. Men mulig å ta både taxi og buss til aiga napa. Ville heller dratt til Kreta Anonymous poster hash: e804f...bf5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 Har vært begge steder. Men foretrekker Agia Napa! Denne fyllakulturen som ble nevnt her, så ikke vi noe til. Vi var ikke oppe i barområdet på kveldene, vi hadde barn med. På dagen sov vel fyllefantene? Fig Tree Bay var veldig fint, men i overkant rolig... Anonymous poster hash: c5839...9f2
Gjest Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Ja takk begge deler. Ving har Sunwing Sandy Bay som er meget bra. To fine strender ved hotellet. Mens i Fig Three Bay kan jeg gå god for Naussica beach hotel. Mer rolig der borte enn i Ayia Napa ang biltrafikk. Men noen fulle folk har jeg ikke sett, siden jeg ikke henger på Klostertorget 03.00 om natta og ei heller i den berømte klamydiapoolen 😀
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #14 Skrevet 28. august 2014 Fig tree bay! Uten tvil. Der er det kjempefint og koselig. Veldig familievennlig og nydelig strand. Aya napa er ikke like sjarmerende, litt mer fish and chips steder, engelskmenn, party osv. Anonymous poster hash: 81e09...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå