Gå til innhold

Jeg har stressa bort mensen :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten. Sliten på en sånn måte at det gjør vondt. Fikk mensen på søndag og blør som en foss de første dagene... i går var den borte. Søkk vekk. Hva nå? Kommer den igjen når jeg får puste?

 

Anonymous poster hash: dda6e...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den kommer nok igjen ved neste anledning. Såfremt du slutter å stresse

 

Anonymous poster hash: c2b74...68d

Skrevet

Ja, den kommer nok igjen ved neste anledning. Såfremt du slutter å stresse

 

Anonymous poster hash: c2b74...68d

Det gjør jeg forhåpentligvis. Det har bare vært litt mer enn jeg har klart å takle den siste uka

 

Anonymous poster hash: dda6e...65b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...