Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Er så sliten. Sliten på en sånn måte at det gjør vondt. Fikk mensen på søndag og blør som en foss de første dagene... i går var den borte. Søkk vekk. Hva nå? Kommer den igjen når jeg får puste? Anonymous poster hash: dda6e...65b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Ja, den kommer nok igjen ved neste anledning. Såfremt du slutter å stresse Anonymous poster hash: c2b74...68d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ja, den kommer nok igjen ved neste anledning. Såfremt du slutter å stresse Anonymous poster hash: c2b74...68d Det gjør jeg forhåpentligvis. Det har bare vært litt mer enn jeg har klart å takle den siste uka Anonymous poster hash: dda6e...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå