Gå til innhold

5 åringen bet meg! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og broren hadde kranglet så busta føyk på lekeplassen.. De skrek til hverandre og til meg så da bestemte jeg meg for at vi går hjem. Slik oppførsel er ikke greit! På vei hjem møtte vi noen fra barnehagen. Jeg hadde da akkurat sagt (sikkert for høyt..:( at vi ikke slår hverandre i vår familie. Da han oppdaget jenta fra barnehagen beit han meg kraftig i armen. Jeg fikk helt tårer i øynene for jeg ble så fortvila, men sa til han at du biter ikke! Dette snakker vi om når vi kommer hjem. Nå har vi snakka og han var lei seg. Han sa at det var så mange følelser, han var sint på broren, sint på meg for at vi måtte gå, lei seg og flau da jenta kom forbi. Derfor beit han..

Hva hadde dere gjort i etterkant av dette? Jeg ble overasket over at han gjorde dette. Det var et kraftig bitt, tydelig tannmerker og stort blåmerke.. :-(

Gutten har ikke bitt meg før. Han går nok desverre løs på broren sin innimellom, og det går begge veier. Tvillinger.

Jeg er så lei meg i dag, syns vi har kommet i en dårlig spiral med mye krangling og kjefting. :-(

Anonymous poster hash: de978...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...