Gå til innhold

Kan man erstatte knipeøvelser med daglige orgasmer? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 38e51...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke helt samme muskulaturen spm jobber. Det blir noe helt annet. Men jøsses, det er jo godt for så mangt likevel, så ja takk, begge deler.

Anonymous poster hash: 62fd6...a04

Skrevet

Men når jeg får orgasme, så strammer jo hele underlivet seg sammen, jeg blir trang da.

Jeg er elendig på knipeøvelser, men får orgasme daglig. Og jeg er 36 år, født 2 barn og er litt trang.

Anonymous poster hash: 4ff27...233
Skrevet

Men når jeg får orgasme, så strammer jo hele underlivet seg sammen, jeg blir trang da.

Jeg er elendig på knipeøvelser, men får orgasme daglig. Og jeg er 36 år, født 2 barn og er litt trang.

Å trene bekkenbunnsmuskulaturen med å få orgasmer er som å løfte kjevler for å trene biceps. Du bygger IKKE muskulatur gjennom noen få, korte og lite krevende sammentrekninger. Du skal knipe, så hardt som du bare klarer, så lenge som du bare klarer, så ofte som du bare klarer.

Si 10 sammentrekninger to ganger om dagen, der hver sammentrekning varer i 10 sekunder. Gjør det mens du pusser tennene. Da blir det nok fart i ho Laura.

Anonymous poster hash: d642d...dea

Skrevet

Hahaha, what she said😃

Anonymous poster hash: 6fc1a...c95

Skrevet

Å trene bekkenbunnsmuskulaturen med å få orgasmer er som å løfte kjevler for å trene biceps. Du bygger IKKE muskulatur gjennom noen få, korte og lite krevende sammentrekninger. Du skal knipe, så hardt som du bare klarer, så lenge som du bare klarer, så ofte som du bare klarer.

Si 10 sammentrekninger to ganger om dagen, der hver sammentrekning varer i 10 sekunder. Gjør det mens du pusser tennene. Da blir det nok fart i ho Laura.

Anonymous poster hash: d642d...dea

Hvem har sagt at de er få, korte og lite krevende? :P

Anonymous poster hash: 77ab1...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...