Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Bumbleride indie Anonymous poster hash: 76625...523
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Bugaboo Donkey - beste vogna jeg noen gang har hatt😉 ( har hatt noen siden jeg var hatt litt vogndilla og dette er fjerde barnet) Anonymous poster hash: bc055...b63
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Klarer ikke å bestemme meg Det kommer helt an oå hva og hvor du skal bruke den Anonymous poster hash: 24ad5...036
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 tfk Anonymous poster hash: b4ba4...57c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Hva er MÅ kriteriene dine? Skal den være god på vinterføre og på tur i skog og humpete terreng eller skal du bare bruke i byen og på senter? Anonymous poster hash: eced0...4e3
Appelsinpiken Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Jeg har emmaljunga Edge, men skulle jeg kjøpt idag ville jeg valgt emmaljunga super nitro.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Simo kombi Anonymous poster hash: 378a2...505
Bustetroll Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 (endret) Av de jeg selv har hatt ( Simo komi, teutonia, tfk, brio smile), må jeg uten tvil si tfk. Nå har jeg tfk og brio smile. Kjøpte smile da jeg ønsket en vogn som var litt mindre, og der barnet kunne sitte mer "opp", for i tfk sitter barnet alltid tilbakelent, og i "nedoverbakke".Tfk er ellers fantastisk. Det eneste negative er at det er lite understell, og vanskelig å komme til nedi der.. Den er lett, enkel å trille, store gode lufthjul og håndbrems, som er GENIALT! Vogner jeg har hatt lyst på, som jeg kun hører gode ting om, er bumbleride, og bugaboo buffalo. Brio go next var egentlig øverst på ønskelisten, men siden det kun skulle være ekstravogn, valgte jeg smile, siden jeg fant en billig på finn Simoen var forresten veldig fin som babyvogn! Men da vi bytta til sportsdel og var mere ute, ville jeg ha svingbare hjul.. Fikk senebetennelse av simoen Endret 27. august 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 Spørs på bruksområde ol Jeg har hatt emmaljunga mondial til to, og tfk til en. Veldig fornøyd med begge. Tfk er litt lettere, men emmaljunga er stødigere. Liker sportsvogna på tfk best, men emmaljunga som sovevogn. Så du ser, finnes ikke en perfekt:p Har trille i tillegg, og liker ellers simo og mb urban jungle og. Anonymous poster hash: 3b6ea...85a
Januaris Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Jeg hadde basson sist, og det vil jeg ikke ha igjen. Den er pen å se på, men tung å styre. Denne gangen blir det nok Stokke trailz
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Jobber i bhg og hater TFK. God plass i den,ungene ligger godt. Men synes den er tung og den velter veldig lett om det er mye vind. Liker best vogn med fire hjul jeg Anonymous poster hash: b8518...e2a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #14 Skrevet 27. august 2014 Mountain Buggy Anonymous poster hash: 8226f...95d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Simo duo Anonymous poster hash: 81467...b9e
1-2-3 <3 Skrevet 27. august 2014 Forfatter #16 Skrevet 27. august 2014 Jeg vurderer spesielt emmaljunga de luxe Paris og baby jogger elite. Er også litt opptatt av at babyen har god plass og kan sove godt i vognen og at den er trygg og stødig, samtidig jobbet jeg i Bhg frem til jeg ble sykemeldt nå og ett barn hadde baby joggeren og syntes den var fantastisk å trille. Ser også dilemmaet på bussen og i trange butikker med emmaljungaen. Men falt litt for den <3 ubesluttsom.litt takk for alle de gode tipsene dere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå