Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Til dere med litt større barn.. Noe dere angret på at dere ikke gjorde? Noe dere ville gjøre mer av? Anonymous poster hash: bd75b...6b8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Vit at ting blir enklere Nå har jeg aldri vært noe spesielt glad i småbarn da, og følte ofte meg helt fortvilet og bundet på hender og føtter av all jobben det var å ha småbarn. Da savnet jeg av og til noen som kunne oppmuntre meg med at det blir enklere når de blir større, for det blir det! Anonymous poster hash: e29ae...f8b
Gjest Julia1984 Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Nyyyyte baby tiden, for den er over på 1-2-3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 At arbeidsmengda er stor, til tider uhorvelig stor, men jobben er lett. Små barn = små bekymringer, store barn = store bekymringer. Anonymous poster hash: f53e4...443
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Vit at ting blir enklere Nå har jeg aldri vært noe spesielt glad i småbarn da, og følte ofte meg helt fortvilet og bundet på hender og føtter av all jobben det var å ha småbarn. Da savnet jeg av og til noen som kunne oppmuntre meg med at det blir enklere når de blir større, for det blir det! Anonymous poster hash: e29ae...f8b Jeg har to, på ett og på tre. Når er det mest slitsomt? Har ikke blitt ille enda... Anonymous poster hash: 4b127...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå